English

تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی آرامش مردم را به دنبال دارد

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی، آرامش مردم را به دنبال دارد.

تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی آرامش مردم را به دنبال دارد

گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، سردار محمد قنبری در دیدار با رئیس دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر گفت: هفتم تیرماه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون شهید والامقام آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ مجاهد انقلابی است که خالصانه سعی و تلاش خود را درجهت اعتلا و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند.

وی با اشاره به این که تعامل دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: امروز می‌توانیم این ادعا داشته باشیم که امنیت و احساس امنیت در سطح لرستان ارتقاء پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر ارتقاء تعامل پلیس و دستگاه‌ قضائی افزود: هرچه سطح تعامل پلیس و دستگاه قضائی بیشتر باشد، مطمئنا شرایط ارتکاب جرم برای مجرمان سخت‌تر است.

وی مردم را مهم‌ترین رکن تولید امنیت در جامعه و امنیت را زیربنای توسعه کشور برشمرد و گفت: پیشرفت و ترقی در همه‌ حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی در گرو برقراری امنیت پایدار است.

در ادامه جعفر بدری رئیس دادگستری استان با تقدیر از سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی لرستان، تعامل و همکاری خوب بین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی را بسیار مطلوب قلمداد کرد.

وی با اشاره به این که بالاترین رتبه صلح و سازش در کشور مربوط به استان لرستان است، گفت: برابر آمار ارائه شده لرستان در بحثخشونت در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد.

رئیس دادگستری لرستان با اشاره به این که تامین امنیت برای مردم کمتر از شب زنده‌داری نیست، رضایت‌مندی بالای مردم از عملکرد فرماندهی انتظامی استان را به علت پیشگیری‌های انجام شده در خصوص وقوع جرم دانست و گفت: پیشگیری از وقوع جرم مستلزم مشارکت فعال همه سازمان‌ها و نهادها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر