English

استاندار لرستان:

همایش سپاهیان محمد رسول الله نماد همراهی مردم با نظام و انقلاب است

سید موسی خادمی در جلسه هماهنگی همایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص)، گفت: برگزاری این همایش فرصتی است تا به دشمن نشان دهیم مردم تا پای جان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند.

همایش سپاهیان محمد رسول الله نماد همراهی مردم با نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان در جلسه هماهنگی همایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)، که با حضور فرمانده و جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: برگزاری این همایش، پاسخی کوبنده به دشمنان و نشان دهنده وفاداری مردم نسبت به نظام و انقلاب است.

خادمی، تصریح کرد: با توجه به برگزاری این همایش سراسری در 12 مهر ماه 97، بی‌شک یک حس رقابتی در میان برگزار کنندگان استانها وجود دارد، نیز وجود دارد لذا لازم است تا همه دستگاه‌های اجرایی استان با روحیه جهادی و در تعامل با سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، حماسه‌ای ماندگار خلق کنند.

مشارکت 25 هزار شهروند بسیجی، نشان دهنده وفاداری مردم لرستان به انقلاب است

استاندار لرستان، افزود: اینکه 25 نیروی بسیج مردمی در یک روز، اقتدار کشور را به بدخواهان و دشمنان نظام و انقلاب گوشزد کنند، فارغ از بحث تبلیغی، نشان دهنده دلبستگی و وفاداری مردم به نظام و انقلاب است.

سید موسی خادمی، گفت: امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در روز 12 مهر ماه 97 شاهد همگرایی بیش از پیش مردم همیشه در صحنه باشیم تا آنجا که، دشمنان قسم خورده انقلاب از توطئه‌چینی دست برداشته و در مقابل وحدت ملت ایران سر تعظیم فرود آورند.

همایش سپاهیان محمد رسول الله لرستان

گفتنی است، همایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص)، 12 مهر ماه 97، همزمان با سراسر کشور و با حضور 25 هزار بسیجی لرستانی در دهکده المپیک شهرستان خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر