English

فرمانده نیروی انتظامی قزوین:

۶۰۰۰ نفر تأمین امنیت انتخابات در قزوین را بر عهده‌دارند

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: بیش از ۶ هزار نفر تأمین امنیت انتخابات استان قزوین را بر عهده دارند.

۶۰۰۰ نفر تأمین امنیت انتخابات در قزوین را بر عهده‌دارند

به گزارش خبرگزاری موج از قزوین، سردار مهدی محمودی روز جمعه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روند انتخابات اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها از ماه‌های گذشته برای برگزاری یک انتخابات سالم و با امنیت بالا تمهیداتی را اتخاذ کرده‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروها از شب گذشته در تمام شعب اخذ رای در سطح استان حضور یافته است و تا این لحظه شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای هستیم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تا این لحظه هیچ گونه مشکل امنیتی خاصی گزارش نشده است و امیدواریم تا پایان انتخابات هم شرایط به همین گونه باشد.

سردار محمودی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به طور جدی ماموریت خود را اجرا می‌کند، گفت: مردم می‌توانند هر گونه گزارشات، انتقاد و پیشنهادات خود را با تماس با سامانه ۱۹۷ در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تشریح کرد: نیروهای ما علاوه بر تامین امنیت انتخابات نیز کنترل جرائم و موارد را در کلانتری‌ها دنبال می‌کنند و عوامل پلیس راهور در سرتاسر استان استقرار یافته‌اند.

وی افزود: بیش از ۶ هزار نفر نیرو در سطح استان در راستای داشتن امنیتی پایدار مشغول فعالیت هستند.

سردار محمودی در پایان گفت: امروز روز جشن و شادمانی است و امیدواریم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در امنیت کامل به پایان برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه