English

امام جمعه آبیک رأی خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک با حضور در مدرسه بیک زاده رأی خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه آبیک رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک دقایقی پیش با حضور در مدرسه بیک زاده دوره اول متوسطه پسرانه رأی خود را در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر به صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در حاشیه حضور در پای صندوق‌ رأی اظهار داشت: این یک تکلیف شرعی ملی و اجتماعی است که من خودم برای جامع عمل پوشاندن به این وظیفه در این مکان حاضر شدم.

 وی با در خواست از همه ملت شریف برای شرکت در این تکلیف واجب یعنی انتخابات، تصریح کرد: باید کار خیر را اول وقت انجام دهیم و نگذاریم به ساعات بعد موکول شود.

موسوی اضافه کرد: مهم نیست به چه کسی رأی می‌دهند مهم حضور مردم است و مردم باید برای حضور در این انتخابات با مطالعه و آگاهی کامل شرکت کنند و با حضور خود انقلاب را بیمه کنند.

امام جمعه آبیک عنوان کرد: حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ آرا دست دشمن را قطع و پای دشمن را از سرزمین می‌برد و زبان دشمن را کوتاه می‌کند.

وی مطرح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند و عزت و سربلندی را برای کشور و انقلاب به بار می‌آورد که اینها همه به برکت انقلاب و رهبری است.

موسوی در پایان تأکید کرد: ما مأمور به انجام وظیفه‌ایم و نه نتیجه. خداوند خود فرموده است شما به تکلیف خود به درستی عمل کنید من بهترین نتیجه را برای شما رقم خواهم زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه