English

سرمربی تیم «شهباززاده» نگران خط حمله است

سرمربی آلانیا اسپور از تقویت فنی تیمش در خطوط حمله و دفاع خبر داد تا این تیم با قدرت و اطمینان بهتری در فصل جدید سوپر لیگ ترکیه حضور پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری موج، تیم آلانیا اسپور ترکیه که سجاد شهباززاده، مهاجم پیشین استقلال تهران را به خدمت گرفته است، جهت تقویت خط حمله و دفاع دو بازیکن جدید را جذب خواهد کرد.

حسین کالپار، سرمربی تیم آلانیا اسپور در این خصوص به روزنامه سوزجوی ترکیه گفت: مذاکرات باشگاه برای جذب دو بازیکن در خطوط حمله و دفاع چپ ادامه دارد. البته شاید در زمان کوتاهی نتوانیم این کار را انجام دهیم و باید بازیکنان با کیفیت و مناسب بودجه باشگاه آلانیا اسپور جذب شوند.

سرمربی تیم شهباززاده با اشاره به تقویت خط حمله اظهار داشت: به نظر من باید دو مهاجم را استخدام کنیم، اما در شرایط فعلی فقط یک بازیکن را در این پست به خدمت خواهیم گرفت.

کالپار در رابطه با اولین بازی آلانیا اسپور در فصل جدید سوپر لیگ ترکیه برابر بشیکتاش، مدافع عنوان قهرمانی گفت: این بازی می‌تواند برای ما داری مزایا یا معایبی باشد. شاید بتوانیم پس از بازی برابر بشیکتاش به ضعف‌های خود پی ببریم که یک مزیت است و از سوی دیگر آلانیا اسپور هنوز به مرز آمادگی مطلوب جهت بازی با قهرمان فصل قبل سوپر لیگ ترکیه نرسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه