English

اوکراین اولین حذف شده جام یورو ۲۰۱۶ شد

ایرلند شمالی توانست با ۲ گل اوکراین را در دومین دیدار خود در یورو ۲۰۱۶ شکست دهد.

اوکراین اولین حذف شده جام یورو ۲۰۱۶ شد

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه رقابت‌های گروهCیورو ۲۰۱۶ اوکراین و ایرلند شمالی در هوای بارانی ورزشگاه لیون به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر ایرلندشمالی به پایان رسید.

دو تیم بازی نسبتا سرد و کسل کننده‌ای در این نیمه به نمایش گذاشتند و موقعیت زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد. البته بازیکنان ایرلند شمالی یکی دو بار روی دروازه اوکراین خطرساز شد که پیاتف توانست این موقعیت‌ها را دفع کند و خطری متوجه دروازه اوکراین نشود و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم مک آلی مدافع پیش تاخته ایرلندی ها با ضربه سر دروازه اوکراین را باز کرد تا شاگردان اونیل از حریف خود پیش بیفتند.

بعد از این گل بارش باران و تگرگ شدت گرفت و داور مسابقه برای دقایقی بازی را متوقف کرد بعد از به جریان افتادن جریان بازی، اوکراین توان حمله کردن نداشت و نمی‌توانست به دروازه ایرلند نزدیک شود.

داور بازی ۶ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد تا اوکراینی‌ها برای جبران گل خورده امیدوار شوند اما حملات بی‌برنامه آنها راهی به دروازه حریف پیدا نمی‌کرد تا اینکه در یک ضدحمله دروازه بان اوکراین شوت ایرلندی‌ها را ناقص دفع مرد تا مک گین از توپ برگشتی استفاده کند و با به ثمر رساندن گل دوم سند حذف اوکراین از جام را امضا کند.

به این ترتیب ایرلند شمالی نخستین پیروزی خود در تاریخ رقابت‌های یورو را به دست آورد و اوکراین نیز پس از دو شکست متوالی نخستین حذف شده جام لقب گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه