English

پیروزی پرسپولیس در برابر گسترش فولاد تبریز

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار وحید امیری در دقیقه ۴۶ گلزنی کرد.

نیمهنخست:

دقیقه ۲۴: حرکت خوب شاگردان برانکو، پشت محوطه جریمه فرصت خوبی برای محسن مسلمان مهیا کرد اما ضربه پای چپ این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ارسال کرنر از سمت راست، فرصت خوبی را برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرد اما بی‌دقتی بازیکنان این تیم اجازه نداد دروازه گسترش باز شود.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۶: حرکت خوب پرسپولیسی‌ها باعثشد وحید امیری درون محوطه جریمه گسترش فولاد صاحب توپ شود که این بازیکن هم با یک ضربه خوب دروزه را هدف قرار داد که با اشتباه دخسوس وارد دروازه گسترش فولاد شد.

دقیقه ۵۶: پاس بلند برای پریرا، او را در فرصت خوبی قرار داد که این بازیکن در گام آخر ناکام ماند و نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه گسترشی‌ها فرصت خوبی را به دست آورد. او با یک پاس خوب مهدی طارمی را در فرصت گلزنی قرار داد اما این بازیکن نتوانست به توپ ضربه بزند.

دقیقه ۷۹: محسن مسلمان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه‌ای دروازه را هدف قرار داد اما ضربه پای چپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: مگنو باتیستا پشت محوطه جریمه پرسپولیس، ضربه زیبایی را روانه دروازه کرد اما ضربه او را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۸۲: ساسان انصاری پشت محوطه جریمه گسترش فولاد، با پاس قشنگی فرصتی را برای کامیابی‌نیا مهیا کرد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۹۲: با توجه به حمله همه جانبه گسترش فولاد، موقعیت بسیار خوبی در اختیار بازیکنان کمالوند قرار گرفت که این موقعیت به گل تساوی تیم تبریزی منجر نشد.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان(احمد نوراللهی ۹۰)، امید عالیشاه(ساسان انصاری ۷۸)، فرشاد احمدزاده، علی علیپور(مهدی طارمی ۶۶)، محسن ربیع‌خواه و وحید امیریبه میدان رفت.

گسترش فولاد نیز با ترکیب فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، مسعود ابراهیم‌زاده، محسن حمیدی، سید محسن حسینی، علیرضا نقی‌زاده، محمدرضا خلعتبری(یوسف سیدی ۶۰)، لوسیانو پریرا، داریوش شجاعیان و مصطفی اکرامی(درویشی ۷۷) بازی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی