English

سه تیم در آستانه کنار رفتن از لیگ دسته یک

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با توجه به محرومیت ۵ تیم لیگ دسته اول، تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان نیز مشکلات حقوقی خود را با تضمین‌های حقوقی و مالی حل کردند.

سه تیم در آستانه کنار رفتن از لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، غلامرضا بهروان افزود: تیم‌های استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان و ایران جوان بوشهر تاکنون موفق به حل مشکلات حقوقی و مالی خود نشده‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به مکاتبات ۲ ماهه اخیر در مورد تسویه بدهی‌های مالی همه باشگاه‌ها از این موضوع آگاهی داشتند و باشگاهی نمی‌تواند مدعی شود که از این موضوع آگاهی نداشته است.

وی افزود: از رییس فدراسیون، دبیر کل، رئیس کمیته انضباطی، روسای هیأت‌های استان که برای حل مشکلات این تیم‌ها سازمان لیگ را یاری دادند کمال تشکر و قدردانی را داریم. بهروان تاکید کرد: کمیته نقل انتقالات و کمیته مسابقات آمادگی دارد برای حل مشکل تیم‌های باقیمانده در ساعات غیر اداری نیز امور لازم را پیش ببرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: اگر تیمی نتواند شرایط شرکت در مسابقه فردا را کسب کند، کمیته مسابقات گزارش مذکور را برای بررسی و تصمیم گیری مقتضی به هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد داد. وی در پایان افزود: سازمان لیگ در این خصوص هیچگونه مسئولیتی نداشته و کلیه عواقب و مسئولیت‌ها به عهده مدیران باشگاه‌ها خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه