English

آزمون و باستوس در فهرست خرید اسپارتاک مسکو قرار گرفتند

باشگاه اسپارتاک مسکو برای تعیین سرمربی جدید خود با قربان بردیف ترکمنستانی که هدایت تیم روستوف را بر عهده دارد، به‌ صورت رسمی وارد مذاکره شده است.

آزمون و باستوس در فهرست خرید اسپارتاک مسکو قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج، سایت معتبر ورزشی سویتس روسیه از انجام مذاکره رسمی باشگاه مطرح و متمول اسپارتاک مسکو با قربان بردیف، سرمربی ترکمنستانی روستوف خبر داد. باشگاه اسپارتاک مسکو پس از کناره‌گیری دیمیتری آلنیچف از سمت سرمربیگری این تیم تصمیم به مذاکره رسمی با قربان بردیف ترکمنستانی گرفته است.

الکساندر ژیرکوف و سرگئی رادیونوف، دو تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه اسپارتاک شب گذشته(جمعه) در مسکو با قربان بردیف، سرمربی یاران آزمون و عزت‌اللهی جلسه‌ای برگزار کردند. بردیف پس از پایان این نشست آمادگی خود را برای حضور در تیم اسپارتاک مسکو اعلام کرد. باشگاه اسپارتاک مسکو در خلال مذاکرات خود با قربان بردیف فهرستی از بازیکنان مورد نیاز این مربی ترکمنستانی را نیز دریافت کرد که نام سردار آزمون و باستوس، دو بازیکن کلیدی تیم روستوف در آن دیده می‌شود. ظاهراً مدیران اسپارتاک نیز به بردیف قول داده‌اند در صورت عقد قرارداد با او تمام تلاش خود را برای انتقال آزمون و باستوس انجام خواهند داد. این سایت روسی در ادامه این خبر آورده است: قربان بردیف امروز(شنبه) جلسه‌ای با واسیلی گولوبف، فرماندار ناحیه روستوف خواهد داشت. احتمالاً پس از پایان این نشست بردیف تصیم نهایی خود را برای جدایی از جمع روستوفی‌ها اتخاذ خواهد کرد. مسوولان باشگاه روستوف روسیه در چند ماه اخیر نتوانسته‌اند بحران مالی این باشگاه را حل کنند. این مسئله باعثشد تا چند بازیکن فصل گذشته روستوف راهی دیگر تیم‌ها شوند و بردیف هم در فصل نقل‌وانتقلات تابستانی بازیکن جدیدی را جذب نکرد. باشگاه روستوف در دو روز باقیمانده به فصل جدید لیگ برتر روسیه موفق شد قرارداد چند بازیکن کلیدی از جمله ناواس و باستوس را تمدید کند و فهرست ۱۸ نفره‌ای را به یوفا جهت شرکت در لیگ قهرمانان اروپا بفرستد. از سویی رأی اخیر فدراسیون فوتبال روسیه مبنی بر عدم ثبت قرارداد بازیکن جدید توسط باشگاه روستوف به‌خاطر بدهی‌های مالی سنگین باعثشده تا قربان بردیف برای جدایی از این تیم مصمم شود. در این میان ولادیمیر کروپین، مدیر اجرایی جدید باشگاه روستوف در مصاحبه با سایت اسپورت روسیه وجود بدهی‌های مالی این باشگاه را تأیید و از برگزاری جلسه ویژه‌ای با معاون فرماندار ناحیه روستوف جهت پرداخت مطالبات خبر داد. البته قربان بردیف، سرمربی یاران آزمون و عزت‌اللهی یکی از چهار نامزد رسمی هدایت تیم ملی روسیه نیز است و ماه گذشته در جلسه‌ای با ویتالی موتکو، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه برنامه‌های خود را ارائه داد. سرمربی جدید تیم ملی روسیه تا یک هفته آینده معرفی خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه