English

هواداران انگلیس و روسیه باز هم درگیر شدند

هواداران روسیه و انگلیس این بار در شهر لیل فرانسه با هم درگیری شدید پیدا کردند تا ثابت کنند که تهدید یوفا هم آنها را نگران نکرده است.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از یورو اسپورت، هواداران تیم ملی فوتبال روسیه و انگلیس رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ را به محلی برای آشوب طلبی خود تبدیل کرده‌اند.
هواداران متعصب این دو تیم پیش از این در شهر مارسی با هم درگیری شدیدی پیدا کردند تا جایی که بسیاری از آنها زخمی و یا دستگیر شدند. یوفا برخورد تندی با هواداران این دو تیم بزرگ داشت و آنها را علاوه بر جریمه کردن به کنار گذاشتن از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ هم تهدید کرد اما به نظر می رسد که این تهدیدات جواب نمی‌دهد. هواداران روسیه و انگلیس این بار در شهر لیل فرانسه با هم درگیری شدید پیدا کردند تا جایی که پلیس مجبور به مداخله شد. درگیری هواداران متعصب این دو تیم در حالی است که یوفا پیش از این هشدار به برکناری دو تیم داده بود و باید در نهایت دید که چه تصمیمی در این زمینه گرفته می‌شود. تقابل رودروی انگلیس با روسیه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. روسیه در دیدار دوم خود هم برابر اسلواکی تن به شکست داد این درحالی است که انگلیس باید به مصاف ولز رود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه