English

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

دیدار تیم های رئال مادرید و پاری سن ژرمن از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

به گزارش خبرگزاری موج، رئال مادرید بامداد فردا (پنج‌شنبه) در دیداری دوستانه به مصاف پاری سن ژرمن می رود. در زیرنگاهی داریم به عنوان های مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

*مارکا

تیتر نخست این روزنامه به دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن اختصاص دارد. مادرید نخستین بازی خود را در تابستان انجام می دهد. آلوارو موراتا مهاجم انتخابی زین الدین زیدان در این دیدار خواهد بود و کریم بنزما در نیمی از بازی به میدان خواهد رفت.

توافق سویا با اتلتیکو مادرید بر فروش کوین گامیرو از عناوین این نشریه است. ارزش این قرارداد ۳۰ میلیون یورو خواهد بود.

حضور لوسیانو ویتو در آلمان از عناوین این روزنامه است. بازیکن اتلتیکو مادرید به این کشور سفر کرد تا به تیم سویا ملحق شود. مهاجم آرژانتینی قرار است به صورت قرضی برای سویا بازی کند.

این روزنامه به امضای قرارداد گونسالو ایگواین با یوونتوس اشاره کرد. مهاجم آرژانتینی با ۹۰ میلیون یورو از ناپولی به این تیم پیوست.

*موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به مهاجمان مورد نظر بارسلونا برای تقویت خط حمله اختصاص دارد. باکا، ماریو گومس، لوکاس پرس و الکساندر لاکازت از گزینه های مورد نظر این تیم هستند.

این نشریه به صحبت های آندره گومس اشاره کرد. هافبک جدید بارسلونا گفت: انتخاب بارسلونا بهترین تمصمیم بود. بازیکن پرتغالی امروز قراردادش را امضا خواهد کرد و مراسم معارفه اش برگزار می شود.

حضور نداشتن راجر فدرر در المپیک ریودوژانیرو از عناوین این روزنامه است.

*آس

تیتر نخست این روزنامه به پل پوگبا اختصاص دارد. ماروتا مدیر برنامه هافبک فرانسوی درباره وضعیت این بازیکن گفت: باید ببینیم پوگبا در نهایت به کدام تیم می رود.

سفر اتلتیکو مادرید به استرالیا از عناوین این نشریه است.

صحبت های کایتانو کورنت درباره دهکده المپیک ریو از عناوین این روزنامه است. رییس کاروان المپیک اسپانیا گفت: دهکده ریو بدترین دهکده المپیکی است که دیدم.

نه گفتن هفت مهاجم به بارسلونا از عناوین این نشریه است. نولیتو، ویتو، گامیرو، موسی دمبله، بن عرفا و آنخل کورئا پیشنهاد بارسلونا را رد کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه