English

این برد کار بزرگی بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: همین که با این نفرات جدید و طی یک ماه تمرین توانستیم در اولین بازی تاریخ لیگ برتری‌مان پیروز شویم کار بزرگی انجام دادیم.

این برد کار بزرگی بود

به گزارش خبرگزاری موج، رسول خطیبی در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان در خصوص پیروزی تیمش اظهار کرد: قبل از هر چیز به هر دو تیم که در این شرایط جوی و هوای گرم بازی خوب و با نشاطی ارائه کردند تبریک می‌گویم. دو تیم بازی جانداری ارائه دادند و موقعیت‌های زیادی نیز روی هر دو دروازه خلق شد که این خود نشان از بازی شاداب دو تیم دارد.

وی در ادامه گفت: نیمه اول به دلیل عدم شناختمان از فولاد بیشتر وقت بازی را صرف آنالیز بازی حریف کردیم اما پس از دریافت گل کار بزرگی انجام دادیم و توانستیم با زدن دو گل به بازی بازگردیم و حتی می‌توانستیم در ضد حمله‌ها گل‌های بیشتری را هم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی افزود: البته گلی هم که خوردیم با کمال بدشانسی بود چرا که توپ جلوی دروازه‌بان ما به زمین برخورد کرد و باعثعدم کنترل از سوی او شد. با وجود این ما در این بازی کمی خوش شانس هم بودیم چرا که پنالتی فولاد تبدیل به گل نشد و چند موقعیت خوب فولاد با کم دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت. در مجموع بازی تماشاگرپسندی از هر دو تیم دیدیم.

وی درخصوص پنالتی که به ضرر تیمش گرفته شد گفت: به نظر من در کل داوری مسابقه خوب بود و به نظرم هر دو تیم نیز از داوری راضی بودند و روی پنالتی نیز اعتراضی نداریم.

خطیبی در خصوص شرایط تیمش نیز گفت: تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند دچار تغییر و تحولات زیادی می شود. ما نیز چیزی حدود ۸۰ درصد تیممان پس از صعود به لیگ برتر تغییر کرد و همین که با این نفرات جدید طی یک ماه توانستیم در اولین بازی تاریخ لیگ برتری‌مان پیروز شویم به نظرمن کار بزرگی انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: این برد را به هواداران ماشین سازی تقدیم می کنم. همچنین جا دارد تشکر و سپاس ویژه‌ای از بازی خوب پیام صادقیان کنم که فوتبال خودش را انجام داد. ما باید به چنین بازیکنانی که به واسطه حاشیه دچار افت می شوند کمک کنیم تا خودشان را بازیابند.

خطیبی در پایان با بیان اینکه فولاد نیز در این بازی می توانست برنده باشد گفت: آن ها موقعیت های زیادی داشتند به خصوص در خط جلو که بازیکنان سرعتی زیادی داشتند و به واسطه همین بازیکنان بسیار تیم ما را اذیت کردند ولی آن‌ها از ما شناخت کافی نداشتند و همین نیز باعثشکست‌شان گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه