English

انتقاد مهاجری از تغییر دیرهنگام داور بازی پدیده - سپاهان

سرمربی تیم فوتبال پدیده با انتقاد از تغییر داور بازی مقابل سپاهان گفت: این بازی اول فصل است و امیدوارم دیگر از این تغییرات بی‌موقع نداشته باشیم.

انتقاد مهاجری از تغییر دیرهنگام داور بازی پدیده - سپاهان

به گزارش خبرگزاری موج، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان با اشاره به آماده‌سازی تیم پدیده قبل از شروع فصل گفت: فصل گذشته زمان زیادی از پایان بازی‌ها تا شروع مجدد آن‌ها نداشتیم. بعد از ۱۵ روز استراحت اردویی در تهران برگزار کردیم و بعد در مشهد تمرین‌هایمان را ادامه دادیم و به دلیل مشکلات امنیتی، اردوی تیم در ترکیه لغو شد. چند بازی تدارکاتی در تهران برگزار کردیم و اکنون به آمادگی نسبی برای شروع لیگ رسیده‌ایم.

وی در رابطه با تغییرات تیم پدیده و سپاهان اظهار کرد: سپاهان هم در کادر فنی و هم در ترکیب بازیکنان تغییرات زیادی داشته و به خاطر همین زمانی برای هماهنگی ترکیب تیم جدید لازم است. باید از بازیکنان پدیده که امسال در جمع ما نیستند یادی کنم و از بازیکنانی که نیز به رغم

سرمربی پدیده با اشاره به روز ملی اهدای خون گفت: هفته اول بازی‌ها با این شعار آغاز می‌شود و همه باید به گونه‌ای عمل کنیم که اهدای خون در جامعه نهادینه شود زیرا علاوه بر سلامت شخص اهدا کننده، هر قطره از آن خون می‌تواند حیات دوباره برای انسان دیگری باشد.

مهاجری با انتقاد از تغییر داور بازی تصریح کرد: چند دقیقه پیش مطلع شدم که داور بازی تغییر کرده است. اگر این تغییر به خاطر مشکلات داور بود، مشکلی نبود اما چرا باید داور ۲۴ ساعت قبل از بازی داور به بازی دیگری منتقل شود؟ این هفته اول لیگ است و امیدوارم در هفته‌های آتی دیگر از این اتفاقات نیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی