English

گواردیولا نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در منچسترسیتی پیاده کند

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ اعتقاد دارد سرمربی پیشین باواریایی‌ها در منچسترسیتی هم موفق خواهد بود، اما برای این کار نیاز به زمان دارد.

گواردیولا نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در منچسترسیتی پیاده کند

به گزارش خبرگزاری موج، ژابی آلونسو که به‌مدت دو فصل زیر نظر پپ گواردیولا در بایرن مونیخ سابقه بازی دارد، در تمجید از این مربی اسپانیایی که حالا با قراردادی سه ساله هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفته است، گفت: شکی ندارم که پپ نگرش خود به فوتبال را به بازیکنانش در منچسترسیتی و اینکه به‌دنبال ارائه چه نوع فوتبالی است، تحمیل خواهد کرد. البته به‌طور حتم زمان می‌برد تا گواردیولا تفکراتش را در من‌سیتی پیاده کند، اما او یک مربی کامل، پرتلاش و اهل تجزیه و تحلیل است.

هافبک پیشین لیورپول تصریح کرد: البته لیگ برتر کاملاً متفاوت از بوندس‌لیگا و لالیگاست. فوتبال لیگ برتر سرعتی‌ و فیزیکی‌تر است و امکان دارد نسبت به زمان حضور من در لیورپول دستخوش تغییرات بیشتری شده باشد. به‌طور حتم پپ باید خودش را با یکسری بازی‌های خاص وفق دهد. در آن دوره یادم می‌آید که وقتی به خانه تیم‌هایی همچون وست‌برومویچ، استوک‌سیتی و ساندرلند می‌رفتیم، متفاوت از بازی‌های دیگر فکر می‌کردیم.

هافبک ۳۴ ساله سرخپوشان مونیخی تأکید کرد: تمرینات گواردیولا خیلی متفاوت است و بازیکنان منچسترسیتی باید خودشان را با آنها وفق دهند. او می‌خواهد ابزار لازم را برای بهتر شدن در اختیار بازیکنانش قرار دهد و می‌خواهد تا بازیکنانش بیشتر به بازی فکر کند. در دو سال اخیر از گواردیولا چیزهای زیادی آموختم و او به بازیکنانش کمک می‌کند که به درک بهتری از بازی برسند. اگر بازیکنان من‌سیتی به حرف‌های پپ گوش دهند، قطعاً تبدیل به بازیکن بهتری خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه