English

خوشحال‌ترین فرد دنیا هستم

ستاره بارسلونا از پیوستن به این تیم به عنوان رویای دوران کودکی خود یاد کرد. او خود را خوشحال کننده ترین فرد دنیا می‌داند.

خوشحال‌ترین فرد دنیا هستم

به گزارش خبرگزاری موج، ساموئل اومتیتی، بازیکن کامرونی الاصل که در تیم ملی فوتبال فرانسه بازی می‌کند با قراردادی پنج ساله رسما به بارسلونا پیوست. او درباره دلیل انتخاب بارسلونا گفت: پیوستن به بارسلونا برای من یک رویا بود. خوشبختانه این رویا برآورده شد و به همین خاطر غرق در شادی هستم. با وجود آنکه هیچ زبان کانالونیایی را نمی‌دانستم اما الان مجبور هستم که آن را یاد بگیرم تا بهتر بتوانم در بارسلونا ارتباط برقرار کنم.

ستاره جدید بارسلونا ادامه داد: قبل از هر چیزی از رئیس باشگاه لیون تشکر ویژه‌ای دارم چرا که او سنگ اندازی نکرد و زمانی فهمید که دوست دارم راهی بارسلونا شوم مخالفتی نکرد. وقتی او فهمید حضور در بارسلونا برای من یک رویا است بی درنگ با این انتقال موافقت کرد. وقتی فهمیدم که بارسلونا به جذب من علاقه دارد بی درنگ شروع به اشک ریختن کردم. رویای کودکی من برآورده شد و الان خوشبخت‌ترین فرد جهان هستم. من همواره دوست داشته‌ام که ترکیب اصلی قرار گیرم. رقابت برای هر بازیکنی سخت است و چنین چیزی در بارسلونا وجود دارد.

این بازیکن کامرونی الاصل در ادامه افزود: من بازیکنی که هستم که از رقابت کردن خوشحال می‌شوم. بارسلونا بازیکنانی بزرگی در اختیار دارد و آماده‌ام تا از آنها چیزی‌های زیادی یاد بگیرم. دوست دارم در ترکیب اصلی قرار گیرم اما در نهایت باید بگویم که همه چیز به سرمربی تیم بستگی دارد. من عاشق مدافعانی مانند راموس، سیلوا و پیکه هستم و می‌خواهم مانند این مدافعان بزرگ باشم.

اومتیتی در پایان سخنان خود درباره لوئیس انریکه، اضافه کرد: با انریکه گفت‌وگوی خوبی بین ما رد و بدل شد. او گفت که دوست دارد من در تیم او باشم و این برای من بهترین خبر بود. دیگر نمی‌توانم بیش از این صحبت کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه