English

تمایل ونگر برای هدایت تیم ملی انگلیس

سرمربی تیم فوتبال آرسنال نه تنها احتمال مربیگری‌اش در تیم ملی انگلیس را رد نکرد بلکه نسبت به انجام این کار تمایل نشان داد.

به گزارش خبرگزاری موج، به‌دنبال استعفای روی هاجسون از سرمربیگری تیم ملی انگلیس گمانه‌زنی‌هایی درباره گزینه‌های جانشینی او صورت گرفته است که آرسن ونگر، سرمربی تیم فوتبال آرسنال هم جزو آنها بوده است. تا پیش از این تصور می‌شد که ونگر تمایلی به مربیگری در رده ملی ندارد، اما او که قراردادش با آرسنال در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد، نسبت به هدایت سه‌شیر ابراز تمایل کرد.

ونگر که از سال ۱۹۹۶ تا کنون هدایت توپچی‌ها را برعهده داشته است، در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد او سرمربی تیم ملی انگلیس شود، به شبکه BeIn Sports گفت: سرمربی انگلیس شوم؟ چرا که نه؟ من هرگز احتمال مربیگری‌ام در این تیم را رد نمی‌کنم، اما فعلاً از کارم راضی‌ام و روی فوتبال باشگاهی تمرکز دارم.

ونگر افزود: انگلیس کشور دوم من است. وقتی تیم ملی انگلیس به ایسلند باخت و از یورو حذف شد من تقریباً روی زانوهایم افتاده بودم. نمی‌توانستم آن اتفاق را باور کنم، با این حال اگر شما بازی را دیده باشید، بعد از دقیقه ۶۰ می‌توانستید حس کنید که بدترین اتفاق ممکن، در شرف وقوع است.

سرمربی آرسنال درباره دلیل ناکامی سه‌شیر در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ اظهار داشت: اینکه آیا بازیکنان انگلیس وحشت‌زده شده بودند یا خسته را نمی‌دانم، اما انگلیس نتوانست به شرایطی که ایسلند برایش به‌وجود آورده بود، پاسخی مناسب بدهد.

ونگر درباره آینده خودش هم تأکید کرد: من یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارم و مدت طولانی است که با این تیم همکاری دارم. من همیشه به قراردادهایم احترام گذاشته‌ام و باز هم این کار را انجام خواهم داد. بعد از پایان قراردادم چه کار خواهم کرد؟ راستش را بخواهید نمی‌دانم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه