English

شعار «برانکو یادت باشه، منصوریان سرورته» هواداران استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب سجاد شهباززاده و در حالی برگزار شد که شایعه شده این بازیکن از کشور ترکیه پیشنهاد دارد و خواستار جدایی از جمع آبی‌پوشان است.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد.

تمرین امروز حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

* برخلاف روز گذشته که نزدیک به ۲ هزار تماشاگر در تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند، امروز نزدیک به ۹۰۰ نفر از طرفداران استقلال در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شدند.

* سجاد شهباززاده، سید حسین حسینی، امید نورافکن و محمد حسین کنعانی‌زادگان در تمرین امروز حضور نداشتند. نکته جالب توجه اینجا است که گفته می‌شود شهباززاده به دلیل پیشنهادی که از کشور ترکیه به دستش رسیده، خواهان دریافت رضایت‌نامه است و به همین علت در تمرین امروز استقلال شرکت نکرده است. شهباززاده چند روز پیش در شبکه ورزش مدعی شد که از کشورهای خارجی پیشنهاد داشته، ولی اصلاً در این مورد بازارگرمی نکرده است.

* قبل از اینکه تمرین آبی‌پوشان استارت بخورد، منصور پورحیدری، نصرالله عبدالهی و مهدی حاج‌محمد پیشکسوت استقلال در محل تمرین حاضر شده که علیرضا منصوریان در این لحظه از بازیکنان استقلال خواست که به سمت پیشکسوتان استقلال رفته و به آنها خوشامد بگویند. مهدی حاج‌محمد نیز با تشویق هواداران استقلال روبه‌رو شد.

* دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال امروز با توپ مدیسن بال زیر نظر بابازاده تمرین می‌کردند.

* کاوه رضائی و بختیار رحمانی این روزها از همه بازیکنان استقلال بیش‌تر تشویق می‌شوند و مورد توجه طرفداران قرار گرفته‌اند.

* در اواسط تمرین امروز طرفداران تیم فوتبال استقلال علیه برانکو شعار داده و می‌گفتند «برانکو یادت باشه، منصوریان سرورته» طرفداران استقلال همچنین در ادامه علیه علی پروین شعار دادند.

* در اواسط تمرین امروز و در جریان برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان علیرضا منصوریان تذکر جدی به پرایر مگویان داد و از او خواست با جدیت نکات تاکتیکی را اجرا کند.

* تمرین امروز آبی‌پوشان بیش‌تر به کار تاکتیکی و چارچوب‌شناسی و همچنین فوتبال درون‌تیمی در قالب دو گروه زرد و آبی اختصاص داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه