English

دردسر هوادار انگلیسی به علت مصرف بیش از حد مشروبات الکلی

هوادار انگلیسی به علت مصرف بیش از حد مشروبات الکلی به خانه پلیسی حمله کرد.

دردسر هوادار انگلیسی به علت مصرف بیش از حد مشروبات الکلی

به گزارش خبرگزاری موج، خبرهای زیادی از یورو ۲۰۱۶ از ورزشگاه و اتفاقات درون زمین به گوش می‌رسد، اما بیرون از ورزشگاه‌ها نیز پر خبر است.

در این تورنمنت درگیری‌های خیابانی زیادی میان هواداران کشورهای مختلفی به وجود آمده که بیشترشان ناشی از مصرف مشروبات الکلی است.

آخرین اتفاقی که در رابطه با مصرف مشروبات الکلی در نیس رخ داد درباره یک هوادار انگلیسی است که به علت زیاده‌روی در مصرف در آپارتمانی پیدا شد.

هوادار ۲۵ ساله که به دلیل استفاده از مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشت به زور وارد خانه‌ای شد، اما از شانس بد او این آپارتمان متعلق به یک پلیس بود و مامور پلیس برای متوقف شدنش مجبور به استفاده از گاز اشک آور شد.

این طرفدار که روبرتسون نام دارد در طول روز به همراه دوستش مشروبات الکلی مصرف کرد و هنگام بازگشت به مرکز شهر نیس به دنبال آپارتمان اجاره‌ای درAirbubمی‌گشت، اما به علت نداشتن حال طبیعی در جلوی آپارتمان دیگری قرار گرفت.

او برای باز کردن در از کپسول آتش نشانی استفاده کرد و باعثایجاد سر و صدای زیادی شد و در این لحظه پلیس فرانسوی برخورد کرد. روبرتسون دستگیر شد و سه روز را در زندان سپری کرد تا منتظر دادگاه خود باشد.

هوادار انگلیسی در دفاع از خود در حالی که گریه می‌کرد، گفت: زمان زیادی برای فکر کردن و فکر به کاری که کردم، داشتم. خیلی ترسیدم و هیچ گاه بیش از حد مشروب استفاده نمی‌کنم.

در نهایت حکم آزادی او صادر شد.

در روزهای ابتدایی برگزاری رقابت‌های جام پانزدهم، مسوولان برگزاری بازی‌ها اعلام کردند استفاده از مشروبات الکلی در اطراف ورزشگاه‌ها ممنوع است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه