English

تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا را بخوانیم

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا را بخوانیم

به گزارش خبرگزاری موج، مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ فرانسه از شنبه عصر آغاز می شود. در مهم ترین بازی پرتغال برابر کرواسی قرار می گیرد.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به سسک فابرگاس اختصاص دارد. هافبک تیم ملی اسپانیا گفت: نباید فراموش کرد ما قهرمان دو دوره گذشته بودیم. روزهای درخشان تیم ملی هنوز به پایان نرسیده است.

حضور پائو گسول در المپیک ریو از عناوین این نشریه است. بسکتبالیست اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بود در المپیک شرکت نخواهد کرد.

ضعیف شدن لیگ برتر انگلیس پس از جدایی‌اش از اروپا از دیگر عناوین این روزنامه است.

این نشریه به علاقمندی رئال مادرید به جذب گابریل ژسوس برزیلی اشاره کرد.

دیدارهای یورو ۲۰۱۶ فرانسه از عناوین این نشریه است. در نخستین بازی سوییس به مصاف لهستان می رود. در بازی دوم ایرلند شمالی برابر ولز قرار می‌گیرد. این دیدار فرصت بزرگی برای گرت بیل و تیم ولز است. در دیدار آخر پرتغال به مصاف کرواسی می‌رود. تقابل کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ ازنکات جالب این بازی است.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به نیمار اختصاص دارد. مذاکرات بارسلونا با مهاجم برزیلی این باشگاه برای تمدید قرارداد خوب پیش می رود. نیمار از تیم های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی پیشنهاد دارد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم های پرتغال و کرواسی اختصاص دارد. یورو امروز یکی از ستاره های خود را از دست خواهد داد. رونالدو یا مودریچ امشب باید از یورو خداحافظی کنند.

قرار گرفتن کوکه در ترکیب اصلی اسپانیا از عناوین این نشریه است. ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا قصد دارد برای قدرتمند کردن خط میانی از هافبک اتلتیکو استفاده کند.

این روزنامه به علاقه مندی منچستریونایتد به جذب پل پوگبا اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی