English

سرمربی تیم ملی ترکیه علیه۲۱ نفر اعلام جرم کرد

فاتح تریم روز پنجشنبه علیه ۲۱ نفر که در شبکه های اجتماعی در پی شکست تیمش در مقابل اسپانیا به وی توهین کرده بودند، اعلام جرم کرده است.

سرمربی تیم ملی ترکیه علیه۲۱ نفر اعلام جرم کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری «ملی گازته» وکیل فاتح تریم با مراجعه به دادگاه خواهان پیگرد قانونی ۲۱ تن شد.

فاتح تریم گفته است در پی شکست تیم ملی ترکیه مقابل اسپانیا با نتیجه سه بر صفر در بازی های یورو ۲۰۱۶، افراد یاد شده به تریم، داماد و دخترش در شبکه های اجتماعی توهین کرده اند. تیم های آلبانی و ترکیه شب گذشته(چهارشنبه شب) از دور رقابت ها کنار رفتند و اسلواکی، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند و پرتغال جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آوردند. با برگزاری ۲ دیدار پایانی ۱۶ تیم به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو ۲۰۱۶ راه یافتند. تیم های فرانسه، ولز، آلمان، کرواسی، ایتالیا و مجارستان به عنوان تیم های اول راهی مرحله بعد شدند و سوئیس، انگلیس، لهستان، اسپانیا، بلژیک و ایسلند هم در این شش گروه در رتبه دوم قرار گرفتند. اما از بین تیم های سوم، آلبانی و ترکیه از دور رقابت ها کنار رفتند و اسلواکی، ایرلند شمالی، جمهوری ایرلند و پرتغال جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آوردند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی