English

لهستان ۱ - ۰ اوکراین؛ ۷ امتیاز برای صعود

لهستان موفق شد با یک گل از سد اوکراین در آخرین دیدارش در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ عبور کند.

لهستان ۱ - ۰ اوکراین؛ ۷ امتیاز برای صعود

به گزارش خبرگزاری موج، دو تیم لهستان و اوکراین در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های یورو ۲۰۱۶ در شهر مارسی فرانسه به مصاف یکدیگر رقتند.

بازی را بازیکنان لهستان بسیار سریع آغاز کردند و در همان دقایق نخست توانستند چند حمله را روی دروازه حریف پایه ریزی کنند. در دقیقه ۳ میلیک می توانست با ضربه خود دروازه اوکراین را باز کند اما شوت او در دستان دروازه بان حریف قرار گرفت.

در ادامه بازی به تعادل بیشتری کشیده شد و روی چند صحنه اوکراینی ها نیز خودی نشان دادند. در دقیقه ۹ یارمولنکو روی چند رفت و برگشت می توانست دروازه فابیانسکی را تهدید کند اما مدافعان لهستان با هوشیاری موفق شدند ضربات او را بلاک کنند.

در دقیقه ۱۷ بهترین فرصت بازی را بار دیگر یارمولنکو از دست داد. بازیکن تکنیکی اوکراین در مصافی تقریبا تک به تک با فابیانسکی ناکام بود تا ضربه اش با اختلاف از کنار دروازه لهستان به بیرون رود.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای را روی دروازه یکدیگر خلق کردند. در یکی از مهم ترین موقعیت ها لواندوفسکی می توانست دروازه اوکراین را باز کند اما مهاجم بایرن مونیخ نیز در نهایت نتوانست پایش را در این رقابت ها به گلزنی باز کند.

در نهایت نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بازیکنان لهستان بسیار هجومی آغاز کردند و در همان دقایق نخست موفق شدند دروازه حریف را باز کنند. در دقیقه ۵۴ روی پاس زیبای میلیک، فرصت برای بلاژیکوفسکی درون محوطه جریمه فراهم شد تا این بازیکن با ضربه زیبای خود گل اول لهستان را وارد دروازه حریف کند.

پس از این گل بازیکنان لهستان سعی داشتند تا بازی را تحت کنترل خود داشته باشند و به حفظ نتیجه بپردازند.

در دقیقه ۶۱ زینچنکو می توانست حساب کار را ۱-۱ کند اما ضربه او از کنار دروازه فابیانسکی به بیرون رفت.

در ادامه نیمه دوم بازیکنان اوکراین حملات همه جانبه ای را روی دروازه لهستان تدارک دیدند اما از توانایی لازم برای تهدید دروازه فابیانسکی برخوردار نبودند. در نقطه مقابل نیز لهستانی ها روی ضد حملات در چند صحنه خطران نصفه و نیمه ای روی دروازه اوکراین ایجاد کردند.

با این حال تلاش دو تیم در ادامه نیمه دوم ثمری نداشت تا بازی با همان تک گل به سود لهستان خاتمه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه