English

باید برای کریمی و پروین خبردار بایستیم

سرمربی پرسپولیس با توجه به اظهارات دوباره کارلوس کی روش پاسخ خود را به بیانیه سرمربی تیم ملی داد.

باید برای کریمی و پروین خبردار بایستیم

به گزارشخبرگزاری موج، در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس سرمربی سرخپوشان پاسخ بیانیه کارلوس کی روش را داد و در این باره گفت: من تربیت شده‌ام که حرفه‌ای کار کنم و اینجا برای کار هستم و به همین خاطر هم پول می‌گیرم و تمام تمرکزم روی باشگاهم است و تلاش می‌کنم سطح باشگاه بالا بیاید و به ساماندهی زیر ساخت‌های باشگاه کمک کنم و به تیمی که این همه هوادار دارد کمک کنم.

سرمربی پرسپولیس در جمع خبرنگاران در ابتدا در مورد شرایط تیمش گفت: از کار بازیکنان راضی ام شرایط خوبی برای کار داریم. آنچه مهم است اینکه شرایط را برای بازیکنان برای کار فراهم کنیم و بتوانیم مقابل این همه هوادار پرشور که برای حمایت از ما آمدند خوب تمرین کنیم. آنها نشان می‌دهند که بهترین هوادار هستند و باید بدانند که طاهری مدیریت باشگاه و من تلاش می‌کنیم که تیمی بهتر تشکیل بدهیم و همیشه همه چیز دلخواه نیست.

وی ادامه داد: نورالهی از مچ پا دیروز مصدوم شد و امیری هم دیروز و امروز مرخصی است چون تب داشت. اطلاع پیدا کردم که گلوج قراردادش را با باشگاه امضا کرده است.

برانکو که از غیبت غیر موجه رامین رضاییان در تمرین گلایه مند است در این باره گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی برای رضائیان رخ داده است که در تمرین تیم ما شرکت نمی‌کند. رضائیان را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی می‌کنیم. تا جایی که من می‌دانم او بازیکن ماست و نمی‌دانم چرا سر تمرین نمی‌آید. مدت قراردادش را از باشگاه بپرسید اما او بازیکن تیم ماست.

برانکو که تمایل نداشت ماجرای بین او و کی روش ادامه یابد در واکنش به سوالی درباره اینکه کی روش از او خواسته عذرخواهی کند گفت: من دیروز حرفم را زدم. در محیط متفاوتی تربیت شدم و محیطی که به دیگران احترام می‌گذارد و پر از عشق و تحمل است و به چنین مسایلی جواب نمی‌دهم. خودم را مشغول دیگران نمی‌کنم و مشغول کار خودم هستم. من تربیت شده‌ام که حرفه‌ای کار کنم و اینجا برای کار هستم و به همین خاطر هم پول می‌گیرم و تمام تمرکزم روی باشگاهم است و تلاش می‌کنم سطح باشگاه بالا بیاید و به ساماندهی زیر ساخت‌های باشگاه کمک کنم و به تیمی که این همه هوادار دارد کمک کنم.

او در مورد اینکه این اختلافات باعثاز بین رفتن تعامل بین پرسپولیس و تیم ملی می شود گفت: من پاسخم را دادم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره بازگشت مهرداد کفشگری به پرسپولیس گفت: اولین بار است که این مساله را می شنوم و مهرداد بازیکن خوبی است بدشانسی اوست که کمال کامیابی‌نیا در پست اوست و نورالهی هم ملی پوش بود و به همین دلیل تعداد بازی‌هایش در تیم ما کمتر بود. باید این مساله را بررسی کنیم.

او در واکنش به این سوال که تیم هنوز موفق به جذب مهاجم نشده گفت: وحید امیری را در این پُست داریم. او در نفت در خط حمله بود و در جناح چپ هم بازی می‌کرد. عالیشاه هم دومین مهاجم ماست.

برانکو در مورد جذب ستاره‌ای دیگر گفت: اگر خوب سوال‌تان را متوجه شده باشم یعنی اینکه سید جلال حسینی و وحید امیری، ساسان انصاری بازیکنان بدی هستند؟

او در ادامه این گفتگو واکنش جالبی درباره عدم حضور کنعانی زادگان و رضایی در پرسپولیس داشت و گفت: آنها محیط دیگری را انتخاب کردند و حالا باید بنشینیم و گریه کنیم؟!

برانکو در مورد جذب مهاجم گفت: خرید مهاجم ساده نیست و تلاش می‌کنیم مهاجمی با کیفیت بخریم. اگر تشخیص بدهیم بازیکنی با کیفیت است خریداری می‌کنیم. قبل از هرچیز باید بازیکن دفاعی بگیریم.

برانکو در مورد مدافع استرالیایی جدید پرسپولیس گفت: می‌دانم او در لیگ قهرمانان آسیا و مولداوی بازی کرده است و بازیکنی است که برای قهرمانی آموزش داده شده است و در دو پست می‌تواند بازی کند هم در دفاع وسط و هم در دفاع چپ.

برانکو در مورد اظهارات خداداد عزیزی و اینکه حق را به او داده گفت: آقای خداداد و علی کریمی و علی پروین این حرف‌ها را زده‌اند و هنوز گل خداداد به استرالیا در ذهنم هست. وقتی اسم علی پروین و علی کریمی می آید همه باید خبردار بابیستند چون بازیکنان و مربیان بزرگی هستند. در مورد علی پروین اصلا نباید حرفی بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه