English

«مسی» با گل برگشت

لیونل مسی در بازگشت دوباره به ترکیب تیم ملی آرژانتین، با گلزنی در مقابل اروگوئه، " آلبی سلسته " را به صدر جدول رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ فرستاد.

«مسی» با گل برگشت

به گزارش خبرگزاری موج، لیونل مسی که پس از شکست آرژانتین در فینال کوپا آمریکا در تصمیمی ناگهانی از بازی‌های ملی اعلام کناره‌گیری کرده بود، بامداد امروز بار دیگر با بستن بازوبند کاپیتانی، تیم ملی کشورش را به یک برد ارزشمند رساند.

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای جنوبی، از ساعت ۴ بامداد امروز(جمعه ۱۲ شهریور) تیم‌های فوتبال آرژانتین و اروگوئه برای یکصدوهشتادوششمین بار در تاریخ فوتبال دو کشور مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.
آرژانتین که با توجه به شکست سنگین تیم صدرنشین اکوادور مقابل برزیل این فرصت را داشت با پیروزی در این دیدار به صدر جدول این بازی‌ها صعود کند، در اولین حضور بائوزا به عنوان سرمربی بر روی نیمکت آلبی سلسته، باردیگر شاهد حضور لیونل مسی در ترکیب این تیم بود.
مسی در دقیقه ۴۳ بازی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی زمینی، گل سه امتیازی آرژانتین را به زیبایی به ثمر رساند. این پنجاه‌وششمین گل مسی در یکصدوچهاردهمین حضورش در پیراهن تیم ملی آرژانتین بود.
تنها دو دقیقه پس از این گل، پائولو دیبالا که بجای " سرخیو آگوئرو " ی مصدوم در خط حمله آرژانتین قرار گرفته بود، پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا آرژانتین یک نیمه را ۱۰ نفره مقابل اروگوئه بازی کند.
آرژانتین با این پیروزی ارزشمند با ۱۴ امتیاز در رتبه نخست جدول بازی‌های انتخابی جام‌جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفت و اروگوئه، کلمبیا و اکوادور مشترکا با ۱۳ امتیاز در رده‌ دوم قرار دارند.
آرژانتین در بازی بعدی خود در روز هفتم سپتامبر(چهارشنبه) در خاک ونزوئلا به مصاف تیم قعرنشین این جدول خواهد رفت.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه