English

وضعیت خاص مسی پیش از انتخابی جام جهانی

مهاجم آرژانتینی در شرایط خاصی در دیدار برابر اروگوئه در انتخابی جام جهانی حاضر خواهد شد.

وضعیت خاص مسی پیش از انتخابی جام جهانی
به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، لیونل مسی پس از ثبت تلخ فینال کوپا آمه‌ریکا با چشمان اشک بار زمین را ترک کرد و در مصاحبه‌ای گفت‌: کار من در تیم‌ ‌ملی تمام شده است و به صورت غیر رسمی از تیم‌ ‌ملی آرژانتین خداحافظی کرد. پس از این اتفاق و استعفای خراردو مارتینو، سرمربی جدید ادگاردو بائوسا هدایت آلبی سلسته را بر عهده گرفت و پس از چند هفته‌ به بارسلونا سفر کرد تا نظر مسی را عوض کند و مهاجم آرژانتینی دوباره پیراهن تیم‌ ‌ملی را بر تن کند.
مسی پذیرفت، اما در بازی آخرش به همراه بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو در سن مامس دچار مشکل جسمانی شد و پس از انجام تست‌های پزشکی مشخص شد، مهاجم آرژانتینی آسیب دیدگی دارد. به همین دلیل باشگاه به او توصیه کرد به آرژانتین سفر نکند و همراه تیم کشورش در بازی‌های انتخابی جام جهانی شرکت نکند، اما مسی در پاسخ، اظهار کرد: نه، نه به آرژانتین سفر می‌کنم. با ورود مهاجم بارسلونا به آرژانتین، فدراسیون فوتبال این کشور در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام بازگشت مسی را تبریک گفت‌.

ستاره آرژانتینی در بازی پنجشنبه برابر اروگوئه در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. علاوه بر مسی، سابالتا، اوتامندی، فونس موری، امانوئل مس، لوکاس بیگلیا، خاویر ماسکرانو، دیبالا، آنخل دیماریا و پراتو در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه