English

بازیکنان قطر امیدوار به کسب امتیاز در جهنم آزادی هستند

بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر اتفاق نظر دارند که بازی سختی در انتظار آنها است، با این حال تاکید دارند که از آمادگی خوبی برخوردار هستند و به دنبال کسب سه امتیاز در نخستین گام خود هستند.

بازیکنان قطر امیدوار به کسب امتیاز در جهنم آزادی هستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از الکاس قطر، تیم ملی فوتبال قطر در نخستین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پنج شنبه شب در ورزشگاه آزادی باید به مصاف ایران برود. بازیکنان قطر امیدوار به کسب سه امتیاز در دیدار برابر ایران هستند و می خواهند دست پر به خانه بر گردند.

حسن الهیدوس، ستاره سرشناس قطری‌ها قبل از این دیدار، اظهار کرد: دیدار برابر تیم ملی ایران برای همه بازیکنان از اهمیت زیادی برخوردار است. همه بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. پیروزی در دیدار نخست باعثمی شود تا روحیه و انگیزه تیم بالا رود و به همین خاطر تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. او ادامه داد: تیم ملی فوتبال قطر همه شاخصه های موفقیت و صعود به جام جهانی را دارد. آرزوی ما بازیکنان و هواداران صعود به جام جهانی است و امیدواریم که به این رویای خود برسیم. به خوبی می دانیم که بازی کردن در مرحله انتخابی آسان نیست. در گروهی قرار داریم که تیم‌های بزرگی در آن بازی می‌کنند، با این حال ما هم شانس صعود داریم. مرحله آمادگی را به خوبی پشت سرگذاشته‌ایم و به اوج آمادگی خود رسیده‌ایم. با انگیزه زیادی به تهران می رویم و امید به کسب سه امتیاز داریم.عبدالرحمان محمد، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال قطر، اظهارکرد: بازیکنان انگیزه بالایی برای این دیدار دارند و می خواهیم با کسب سه امتیاز هواداران خود را خوشحال کنیم. دیدار برابر ایران سخت است چرا که این تیم بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و از شانس های اصلی صعود به دور بعد است. او ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. خوشبختانه در چند دیدار دوستانه به میدان رفتیم و الان بازیکنان هم از شناخت خوبی برخوردار هستند و هم به خوبی آماده دیدار برابر ایران شده اند.اسماعیل محمددیگر بازیکن قطری نیز بیان کرد: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. این دیدار در تهران برگزار می شود و تیم ملی فوتبال ایران نهایت تلاش خود را می کند تا از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کند اما ما هم برای کسب پیروزی به میدان می رویم. دیدار اول همواره از اهمیت بالایی برخوردار است. ما انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز داریم.احمد یاسرمدافع قطری‌ها هم گفت: پیروز شدن در دیدار نخست باعثمی شود تا تیم از روحیه خوبی برخوردار شود. پیروزی در تهران اعتماد به نفس ما را بسیار بالا می برد. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا نتیجه‌ای خوب و مثبت را در آزادی به دست آوریم. دیدار سختی پیش رو داریم اما ما آماده هستیم و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه