English

احمد موسی: به ایران احترام زیادی می‌گذاریم / مشعل عبدالله: می‌خواهیم دست پر برگردیم

دو بازیکن تیم ملی فوتبال قطر تاکید کردند که بازی سختی برابر تیم ملی فوتبال ایران دارند. با این حال از آمادگی بالای خود سخن به میان آوردند.

احمد موسی: به ایران احترام زیادی می‌گذاریم / مشعل عبدالله: می‌خواهیم دست پر برگردیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از الکاس، تیم ملی فوتبال قطر در نخستین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پنج شنبه همین هفته در آزادی به مصاف ایران خواهد رفت.

احمد موسی، ستاره قطری‌ها درباره این دیدار گفت: این دیدار در ایران برگزار می شود و این کار ما را سخت می کند. بدون شک بازی سختی پیش رو داریم، اما ما آماده هستیم و از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی به سر می بریم. می خواهیم در نخستین گام خود مقتدرانه ظاهر شویم و نتیجه خوبی به دست آوریم. هدف قطر صعود به جام جهانی است. ستاره قطری‌ها ادامه داد: اردوهای خوبی را برگزار کرده‌ایم و خوب تمرین کرده‌ایم. با آمادگی کامل برابر ایران به میدان خواهیم رفت. احترام زیادی برای ایران قائل هستیم، اما باید تاکید کنم که ترسی هم از این تیم نداریم. امیدوارم که دست پر از ایران بر گردیم و بتوانیم نتیجه لازم را به دست آوریم. مشعل عبدالله، ‌ مهاجم قطری‌ها هم درباره این دیدار، اظهار کرد: قطر شانس بالایی برای صعود به جام جهانی دارد. بازی سختی پیش رو داریم، اما هدف ما این است که نتیجه رضایت بخشی به دست آوریم و از تهران دست پر برگردیم. بسیار خوب تمرین کرده‌ایم و از آمادگی بالایی برخوردار هستیم. مهاجم قطری‌ها در ادامه همچنین اضافه کرد: همه بازیکنان قطر می دانند که بازی سختی برابر ایران دارند و به همین خاطر با نهایت توان خود به میدان می روند و بیشتر از حد و توان خود تلاش خواهند کرد. کادر فنی نقشه خوبی برای این دیدار دارند و امید زیادی داریم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه