English

رئال مادرید مدیون اشتباهات بازیکنان سلتاویگو بود

تیم فوتبال رئال مادرید از اشتباهات عجیب بازیکنان سلتاویگو بهره لازم را برد و در هفته دوم لیگ باشگاه های اسپانیا به پیروزی دشوار دو بر یک دست یافت.

رئال مادرید مدیون اشتباهات بازیکنان سلتاویگو بود

به گزارش خبرگزاری موج، کهکشانی های مادرید، بامداد یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حالی میزبان سلتاویگو بودند که «کریستیاو رونالدو» ستاره پرتغالی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

در نیمه نخست هر دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند و گلی به دست نیامد. در دقیقه ۶۰، اشتباه عجیب دروازه بان سلتاویگو سبب شد تا توپ در اختیار «آلوارو موراتا» قرار بگیرد و این مهاجم جوان، گل نخست رئال را به ثمر رساند. پس از این گل، بازیکنان سلتاویگو با شجاعت بیشتری به کار ادامه داده و در دقیقه ۶۷ با ضربه تماشایی «فابین اورلانا» به گل تساوی دست یافتند. در دقیقه ۸۲ و در حالیکه این دیدار روند متعادلی را دنبال می کرد، اشتباه مدافع سلتاویگو موجب شد تا «تونی کروس» با ضربه ای دقیق از پشت محوطه جریمه، گل دوم میزبان را به ثمر برساند. در لحظات باقی مانده نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا رئال مادرید در دیداری که برتری خاصی نداشت از اشتباه بازیکنان سلتاویگو نهایت بهره را برده و پیروز شود. رئال مادرید با کسب این پیروزی ۶ امتیازی شد و سلتاویگو نیز دومین باخت خود را تجربه کرد. در دیگر دیدارهای برگزار شده، والنسیا در زمین ایبار متحمل شکست یک بر صفر شد تا بدون امتیاز باقی بماند و اوساسونا در خانه خود با ۲ گل مغلوب رئال سوسیداد شد. بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی، یکشنبه شب در سن مامس میهمان اتلتیکو بیلبائو خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی