English

منچستریوناتید آماده قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه دیدار امشب این تیم برابر هال سیتی در لیگ برتر انگلیس به بازیکنان خود گفت: آماده قهرمانی در لیگ جزیره باشند.

منچستریوناتید آماده قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با اعلام اینکه در تابستان جاری چهار بازیکن جدید خریده است، گفت که با جذب این بازیکنان، دیگر نیاز به بازیکن دیگری ندارد.

وی ضمن اعلام رضایت کامل از عملکرد بازیکنان، گفت: من ۲۳ بازیکن در تیم دارم و هیچکدام از تیم جدا نخواهند شد و نیازی به بازیکن جدید نداریم. مورینیو معتقد است که منچستریونایتد حتما در جمع چهار تیم برتر جدول قرار خواهد گرفت، ولی تمام تمرکز خود را برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خواهد گذاشت و از بازیکنان خواست که به این موضوع ایمان داشته باشند. سرمربی پرتغالی منچستریونایتد ضمن ابراز رضایت از شرایط کنونی بازیکنانش گفت که هدف وی قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری است. مورینیو به باستین شواین اشتایگر که درجلسه تمرین حضور نداشت به طور علنی هشدار داد که احتمال زیاد دارد از فهرست بازیکنان شیاطین سرخ کنار گذاشته شود و دیگر جایی برای وی در فهرست ۲۳ بازیکن وجود ندارد. با وجود این، هافبک ۳۲ ساله آلمانی منچستریونایتد گفت که تمایلی برای جدایی از این تیم با قرارداد ۱۶۰ هزار پوند در هفته ندارد. مورینیو افزود: من نمی گویم که این اتفاق غیرممکن است، بلکه می گویم بسیار سخت است، چون ما تصمیم مان را درباره پل پوگبا، آندره هررا، مرگان اشنایدرلین، مروان فلینی و مایکل کریک گرفته ایم. ما برای دو پست از زمین بازی پنج بازیکن داریم و به همین دلیل احتمال اینکه برای بازی در این پست ها به بازیکنی غیر از این پنج نفر فرصت برسد، بسیار کم است. مورینیو گفت که من با شواین اشتایگر صحبت کردم. این زندگی اوست. او قراردادی با منچستریونایتد دارد و حق تصمیم گیری و ماندن را دارد. بنابراین برای ما مشکلی نیست. فوتبال با تصمیم ها شکل می گیرد. بعضی بازیکنان به روش های مختلف واکنش نشان می دهند و تصمیمات مختلفی می گیرند. مورینیو در ادامه به کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ که از شیوه رفتار آقای خاص با شواین اشتایگر انتقاد کرده بود هم پاسخ داد. رومنیگه چندی پیش گفته بود که او نمی تواند باور کند باشگاهی مانند منچستریونایتد این طور با شواینی رفتار می کند و این طرز رفتار شیاطین سرخ با هافبک پیشین بایرن مونیخ، در آینده نظر بازیکنان را در مورد رفتن به اولدترافورد تغییر خواهد داد. سرمربی پرتغالی قرمزپوشان شهر منچستر گفت: زمانی که برخی اظهارنظرها را از برخی عوامل باشگاه بایرن مونیخ در باره شواین اشتایگر شنیدم با خودم گفتم که حتماً آنها به منچستر می آیند تا او را برگردانند اما این اتفاق رخ نداد. من واقعاً تعجب می کنم که کارل هاینتس رومنیگه اینجا نیست تا شواین اشتایگر را با خودش برگرداند. دو تیم هال سیتی و منچستریونایتد، امشب ساعت ۲۱ در هفته سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کینگستون کامیونیکیشن شهر هال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه