English

لزوم سرمایه گذاری در فوتبال ساحلی و فوتسال

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد سرمایه گذاری در فوتبال ساحلی و فوتسال از ضرورتهای این فدراسیون است.

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج عصر جمعه در جمع ملی پوشان فوتبال ساحلی حاضر شد تا پیش از اعزام بازیکنان به نخستین دوره از تورنمنت قاره آسیا به میزبانی چین دقایقی با آنها صحبت کند.

تاج خطاب به ملی پوشان فوتبال ساحلی گفت: سرمایه گذاری در فوتبال ساحلی و فوتسال از ضرورتهای فدراسیون فوتبال است. جایگاه فوتبال ساحلی در حال حاضر ششم دنیا و اول آسیا است و باید علاوه حفظ این دو جایگاه، تلاش کرد تا در رنکنیگ جهانی ارتقا داشته باشیم.

وی ادامه داد: حضور شما به این بازیها نیز بدین منظور بوده و از وزرات ورزش و جوانان و همچنین گرشاسبی که باعثشدند صدور مجوز در این بازیها تسهیل پیدا کند، تشکر می کنم. بدون شک تلاش شما بازیکنان برای ارتقا سطح کیفی تیم ملی فوتبال ساحلی است و در مسابقات لیگ، باید پویا و پر بازده ظاهر شوید. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی جزء کم توقع ترین و بی حاشیه ترین بازیکنان هستند و از این بابت از شما ملی پوشان تشکر می کنم. ضمن اینکه مجموعه فدراسیون به همراه شما ملی پوشان تلاش می کند تا فضای فوتبال کشور آرام شود و به دور از هر حاشیه ای فعالیت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به برگزاری نشست خود با رئیس، دبیر کل و نایب رئیس فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا گفت: در این نشست سه موضوع بسیار مهم مطرح شد. موضوع اول بحثپول های بلوکه شده ایران بود که مقرر شد تا این مهم به صورت جدی در آینده ای نزدیک حل شود. بحثدوم درباره مناسبت های مهم و مذهبی بود که در تقویم فیفا مطرح شد و دبیر کل فدراسیون اعلام کردحتما این موضوع را در تقویم مسابقاتی رعایت خواهند کرد. موضوع سوم بحثاساسنامه فدراسیون فوتبال بود.

وی در پایان گفت: با توجه به تغییرات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و چگونگی تاثیر آن بر اساسنامه های فدراسیون های عضو، جلسه ای را برگزار کرده و به مدت سه ساعت به بحثو بررسی پرداختیم و قرار شد تا به صورت جدی موضوعات مطرح شده را پیگیری کنیم. در این نشست فرصتی ایجاد شد تا به صورت کامل شرایط فوتبال ایران را برای مسئولین فیفا شرح دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی