English

لوکوموتیو به دنبال بردیف / لقب عجیب سایت روسی به مربی آزمون و عزت‌اللهی + عکس

رفت و آمدهای قربان بردیف، سرمربی مستعفی تیم آزمون و عزت‌اللهی به یکی از معماهای خبری رسانه‌های ورزشی روسیه تبدیل شده و آنها را نیز سر در گم کرده است.

لوکوموتیو به دنبال بردیف / لقب عجیب سایت روسی به مربی آزمون و عزت‌اللهی + عکس

به گزارش خبرگزاری موج، سایت اسپورت روسیه پس از منتفی شدن حضور قربان بردیف، سرمربی مستعفی روستوف در راس کادر فنی تیم ملی این کشور و باشگاه اسپارتاک مسکو از پیشنهاد لوکوموتیو مسکو به این مربی ترکمنستانی خبر داده است.

این سایت روسی وضعیت قربان بردیف را در ۱۰ روز گذشته و پس از کناره‌گیری از سمت سرمربیگری تیم روستوف بسیار عجیب عنوان کرد و با انتشار عکسی می نویسد: بردیف طی ۱۰ روز اخیر در جاهای مختلفی از جمله فدراسیون فوتبال روسیه و باشگاه اسپارتاک مسکو حضور داشته و سرانجام دوباره در تمرینات تیم روستوف دیده شده است. بردیف که ابتدا به عنوان نامزد اصلی هدایت تیم ملی روستوف مطرح شده بود پس از انتخاب الکساندر چرچسوف باب مذاکره با باشگاه اسپارتاک مسکو را باز کرد. این تیم نیز ماسیمو کاررای ایتالیایی را انتخاب کرد تا دوباره قربان بردیف به روستوف بازگردد. سایت اسپرت روسیه در خاتمه این خبر از خوانندگان خود می خواهد در نظر سنجی دو گزینه‌ای شرکت کنند و به این پرسش پاسخ دهند که آیا می‌خواهند قربان بردیف سرمربی تیم مورد علاقه‌شان شود. ۶۹ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی به گزینه قربان بردیف مربی بزرگی است و مایل به حضور در تیم محبوب‌شان است رای داده اند. ۳۱ درصد نیز گزینه دوم را برگزیده‌‌اند که تاکید می‌کند بردیف مربی بسیار مشکوکی است. بردیف هم اکنون به عنوان مشاور در تمرینات تیم آزمون و عزت‌اللهی حضور دارد و وضعیت نهایی او تا هفته آینده مشخص خواهد شد.انتهای پیام /
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه