English

حضور وزیر ورزش در تمرین استقلالی‌ها و خواسته منصوریان

وزیر ورزش و جوانان در تمرین استقلالی ها حاضر شد و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

حضور وزیر ورزش در تمرین استقلالی‌ها و خواسته منصوریان

به گزارش خبرگزاری موج، تمرین عصر چهارشنبه استقلالی‌ها در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد. در این تمرین محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه سید رضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال و مسعود معینی و شهاب جهانیان دو عضو هیات مدیره استقلال در این تمرین حاضر شد.

محمود گودرزی بعد از حضور در این تمرین با استقبال بازیکنان و کادر فنی استقلال روبرو شد و برخورد نسبتا گرمی میان او و استقلالی‌ها صورت گرفت. بعد از گذشت دقایقی منصوریان از وزیر ورزش خواست تا جلسه‌ای را با بازیکنانش داشته باشد و این درخواست با موافقت وزیر ورزش همراه شد و وزیر ورزش به همراه بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال به میانه‌های زمین رفت و جلسه‌ای را با آن‌ها برگزار کرد. در این جلسه از اصحاب رسانه خواسته شد تا حاضر نباشند چرا که کادر فنی استقلال می‌خواست خواسته‌هایش را به صورت نزدیک به وزیر بگوید. در این جلسه منصوریان به نمایندگی از تیم استقلال صحبت کرد و وزیر ورزش هم پاسخ‌هایی به استقلالی‌ها داد.

گفته می شود منصوریان از وزیر خواسته تا استقلال زمین ثابت برای تمرین داشته باشد که این و موضوع مورد موافقت ضمنی گودرزی قرار گرفته است.

نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال از کسانی بود که در این تمرین حاضر شد. او امروز به عنوان سرپرست استقلال حکم خود را از افتخاری دریافت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه