English

هیچ نهادی حق تعرض سلیقه‌ای به کنسرت‌های مجوزدار را ندارد

نایب رییس مجلس بی‌توجهی به رأی وزارت فرهنگ در خصوص کنسرت‌های موسیقی و اعمال سلیقه شخصی را به معنای رفتار خلاف شرع و قانون دانست و گفت: هیچ نهاد و دستگاهی نمی‌تواند به این مجوز تعرض کند.

هیچ نهادی حق تعرض سلیقه‌ای به کنسرت‌های مجوزدار را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود پزشکیان با اشاره به لغو کنسرت‌های مجوزدار موسیقی، گفت: اگر مجوز اجرای یک اثر هنری اعم از موسیقی یا تئاتر توسط دستگاه مربوطه داده شده باشد، هیچ نهاد و دستگاهی نمی‌تواند به صورت سلیقه‌ای به این مجوز تعرض کند چراکه این تعرض به معنای رفتار خلاف قانون، شرع و دستورات مقام معظم رهبری است زیرا نمی‌شود اگر افرادی خلاف قانون عمل کردند، انگ خلاف شرع نیز به آن‌ها چسباند اما اگر برخی از قانون تخطی کنند، به معنای خلاف شرع و نظرات رهبری نباشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستا بوده که همه پایبند قانون باشند، به خانه ملت: افراد با چنین خودسری‌ها و قانون‌شکنی‌ها و اعمال سلیقه شخصی پا بر رهنمودها، سیاست‌ها و تأکیدات بزرگان ما گذاشته‌اند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید برای در دست گرفتن اختیار تمام و کمال مسائلی که به ظاهر برعهده این وزارتخانه قرار داده شده، تلاش کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه