English

«قلیان ها را گلدان کنیم» در رسانه حمایت شد

مدیران شبکه آموزش سیما در جهت فرهنگ سازی مبارزه با استعمال دخانیات با پویش ملی «قلیان ها را گلدان کنیم» همراه شدند.

«قلیان ها را گلدان کنیم» در رسانه حمایت شد

به گزارش خبرگزاری موج، در جلسه شورای مدیران شبکه آموزش سیما که ۲۶ خرداد برگزار شد، مدیران شبکه آموزش سیما نیز با حمایت از پویش ملی «قلیان ها را گلدان کنیم» در جهت فرهنگ سازی مبارزه با استعمال دخانیات با این پویش همراه شدند.

حسین ساری مدیر شبکه آموزش سیما در این نشست گفت: دخانیات سرمایه ملی و انسانی را از بین می برد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه آموزش سیما آمادگی خود را برای حمایت از این قبیل طرح ها جهت فرهنگ سازی و آگاهی دادن از مضرات استفاده از دخانیات اعلام می دارد.

پویش ملی «قلیان‌ها را گلدان کنیم» امسال همزمان با روز جهانی بدون دخانیات(۱۰ خرداد) با حضور چهره‌های مطرح و مورد وثوق جوانان در عرصه‌های مختلف آغاز به کار کرده است.

این طرح با استقبال گسترده پزشکان، هنرمندان سینما و موسیقی، ورزشکاران و مردم رو به رو شده و این همراهی از سوی چهره های مطرح به شکل تحسین برانگیزی مضاعف شده است.

پویش ملی «قلیان ها را گلدان کنیم» در شرایطی مطرح شده که استعمال دخانیات میان جوانان گسترش یافته و قلیان کشیدن میان جوانان، نوجوانان و زنان نیز بر همین اساس، هر روز بیش از روز پیش گسترده می‌شود.

در این شرایط است که پیوستن چهره‌های مطرح و مرجع عرصه‌های مختلف، می‌تواند مضرات بسیار زیاد کشیدن قلیان را به سطح عمومی بکشاند و توجه خانواده ها را نیز به این موضوع مهم مرتبط با سلامتی فرزندان شان جلب کند.

دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور نیز به منظور حرکت در مسیر دانشگاه بدون دخانیات به این پویش ملی پیوسته اند.

شبکه آموزش اولین شبکه تلویزیونی است که به پویش ملی «قلیان ها را گلدان کنیم» پیوسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی