English

نمایشگاه «ربنا» در باغ هنر ایرانی افتتاح می‌شود

نمایشگاه «ربنا» که عصر امروز چهارشنبه در باغ هنر ایرانی افتتاح خواهد شد شامل ۴۰ تابلو از آثار خوشنویسی و نقاشی خط توسط هنرمندان شاخص است که اغلب آنها مزین به اسماء‌الحسنی است.

نمایشگاه «ربنا» در باغ هنر ایرانی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، غفار کاکایی، مدیر باغ هنر ایرانی، درباره برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی‌خط «ربنا» در این مجموعه فرهنگی گفت: در این نمایشگاه که از عصر امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد در باغ هنر ایرانی و به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز به کار خواهد کرد، مجموعه‌ای از آثار خوشنویسی و نقاشی‌خط هنرمندان برجسته هنر خوشنویسی به نمایش درخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ تابلو در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، گفت: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه مربوط به هنرمندانی همچون احمد آریامنش، غلامحسین امیرخانی، محمد احصایی، سالار احمدیان، نصرالله افجه‌ای، محمد بزرگی، امید خاکباز، کیخسرو خروش، محسن دایی‌نبی، طه بهبهانی، جلیل رسولی، روشن ضمیر، زنده‌رودی، علیرضا سعادتمند، کرمعلی شیرازی، اسرافیل شیرچی، عین‌الدین صادق‌زاده، مهدی فلاح، محمد فلسفی، محمد محمدپور، سعید نقاشیان است.

کاکایی در ادامه تصریح کرد: آیین افتتاحیه این نمایشگاه که آثار به نمایش درآمده در آن مزین به «اسماء‌الحسنی» است عصر امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۸این نمایشگاه که شامل ۴۰ تابلوی نفیس مزین به «اسماء الحسنی» است، امروز چهارشنبه ۲۶ خردادماه از ساعت ۱۸:۳۰ خواهد بود.

وی در مورد چهره و شخصیت‌هایی که در آیین گشایش این نمایشگاه حضور خواهند داشت گفت: اشخاصی همچون سیدمحمد بهشتی، علی مرادخانی، احمد مسجدجامعی، مجید ملانوروزی، مرتضی کاظمی، علیرضا سمیعی‌آذر، سیداحمد محیط طباطبایی، حجت‌الاسلام شاهمرادی، حجت‌الاسلام محمدعلی زم به این مراسم دعوت شده‌اند.

کاکایی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت۱۸:۳۰ تا ۲۳ همه روزه تا ۱۱ تیرماه به باغ موزه هنر ایرانی به نشانی میدان تجریش، خیابان دربندی(مقصودبیک)، سه راه دکتر حسابی، شماره ۳۰، باغ موزه هنر ایرانی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه