English

بحران تروریست از نگاه کاریکاتوریست‌ها + تصاویر

بعد از انتشار خبر انفجار چند بمب در ترکیه، سایت هنر مقاومت ضمن انتشار کاریکاتورهایی با موضوع «ترور و تروریسم» به تحلیل ماجرا و مواضع ترکیه در قبال داعش پرداخت.

بحران تروریست از نگاه کاریکاتوریست‌ها + تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج، در بخشی از این خبر- تحلیل آمده است: رسانه‌های ترکیه اواخر وقت روز سه‌شنبه از وقوع چند انفجار در فرودگاه «آتاتورک» استانبول خبر دادند.

شبکه سی‌ان‌ان ترک به نقل از شاهدان عینی نوشته است که این انفجارها در پایانه دوم فرودگاه که مختص پروازهای بین‌المللی است رخ داده و پس از آن هم صدای تیراندازی به گوش رسیده است.

مقامات دولت ترکیه شمار کشته‌ها را ۳۶ نفر اعلام کرده و گفته‌اند که ۱۴۷ تن نیز مجروح شده‌اند که حال ۱۳ نفرشان وخیم است. برخی رسانه‌های ترکیه‌ای به نقل از یک مقام دولتی نوشته‌اند که شمار تلفات احتمالا به نزدیک ۵۰ نفر می‌رسد. در بین قربانیان حادثه اتباع کشورهای دیگر نیز وجود دارند.

بینالی ایلدیریم نخست‌وزیر ترکیه که به محل حادثه رفته، گفت که تمام شواهد اولیه نشان می‌دهد که احتمالا داعش عامل این حمله بوده است.

‌حالا ترکیه بعد از اینکه به واسطه فشار رسانه های غربی از وارد شدن به ائتلاف ضدداعش خبر داده و جنگنده های این کشور به برخی مواضع داعش در سوریه حمله کردند، طرفداران داعش نیز واکنش نشان داده و با تهدید این کشور گفتند: ترکیه با حمله به ما با دست خود قبر خود را کند.

اقتصاد ترکیه بر صنعت گردشگری استوار است و ورود به جنگ و خشونت به معنای روی گردانی گردشگران از ترکیه و در نتیجه فروپاشی اقتصاد ترکیه خواهد شد.

ود به جنگ و خشونت به معنای روی گردانی گردشگران از ترکیه و در نتیجه فروپاشی اقتصاد ترکیه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه