English

قدیمی؛

هدف اصلی این مسابقه افزایش سطح مطالعات شرکت کنندگان است

مراسم قرعه کشی مسابقه مشاعره، امروز 20 آذرماه ساعت ۲۱ در محل برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.

هدف اصلی این مسابقه افزایش سطح مطالعات شرکت کنندگان است

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط  عمومی جشنواره بین المللی سیمرغ؛ صابر قدیمی شاعر، ترانه سرا و طنزپرداز به میزان امتیازات هر مرحله از این مسابقه اشاره کرد و گفت: مرحله اول 135 امتیاز، مرحله دوم 135 امتیاز، مرحله سوم 160 امتیاز و در فینال مسابقات 330 امتیاز برای تمامی گروه های شرکت کننده در نظر گرفته شده است که هر گروه باید به طور میانگین به بیشترین امتیاز برسد.

داور چهارمین دوره مسابقات مشاعره سلامت تاکید کرد: این مسابقه به منظور پاسداشت از بزرگان عرصه شعر و ادبیات است که علاقمندان این عرصه را دور هم جمع می کند و در اصل بُعد حمایتی از ادبیات فارسی دارد.

وی به آیتم های مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: آیتم های تیمی شامل مشاعره مشروط، واژه حذفی، و آیتم های انفرادی شامل مشاعره شتاب، مشروط زنگی، مزایده واژه، مشاعره واژه نما، حفظ شعر و بخش ویژه است.

قدیمی یادآور شد: در مرحله اول (مشاعره شتاب، مشاعره مشروط، مزایده واژه) در مرحله دوم (مشاعره شتاب، مشروط زنگی، مشاعره واژه نما) مرحله سوم یا نیمه نهایی (مشاعره شتاب، واژه حذفی، حفظ شعر، مشروط زنگی) و در بخش فینال (مشاعره شتاب، مشاعره واژه نما، مشروط زنگی، بخش ویژه) شرکت کنندگان باید با یکدیگر رقابت کنند.

این ترانه سرا و داور تصریح کرد: در بخش های مختلف مسابقه، توضیحاتی در مورد اشعار به شرکت کنندگان داده خواهد شد و به نوعی این مسابقه جنبه آموزشی هم دارد و شرکت کنندگان باید به دور از استرس وارد مسابقه شوند تا بتوانند به نتیجه دلخواه برسند.

قدیمی با بیان اینکه هدف اصلی این مسابقه افزایش سطح مطالعات شرکت کنندگان است گفت: 44 گروه 3 نفره بعد از قرعه کشی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و از هر گروه برگزیده ها به مرحله بعدی راه می یابند و در نهایت تیمی که بیشترین امتیاز را داشته باشد وارد مرحله فینال خواهد شد.

مراسم قرعه کشی مسابقه، امروز 20 آذرماه ساعت ۲۱ در محل برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه