English

مستندی از زندگی سیاسی آیت الله خوئی در جشنواره سینماحقیقت

مستند آیت الله که روایتی سیاسی از زندگی آیت الله خوئی را در قالب مستند پرتره به تصویر کشیده است امروز در جشنواره سینماحقیقت به نمایش در می آید.

مستندی از زندگی سیاسی  آیت الله خوئی در جشنواره سینماحقیقت

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج؛ مستند آیت الله که روایتی سیاسی از زندگی آیت الله خوئی را در قالب مستند پرتره به تصویر کشیده است امروز در جشنواره سینما حقیقت به نمایش در می آید.

تازه ترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج به کارگردانی سید مصطفی موسوی تبار به ابعاد مختلف زندگی آیت الله خوئی پرداخته است.

مستند آیت الله امروز دوشنبه 19 آذر ماه در ساعت 20 در جشنواره سینماحقیقت برای اولین بار به نمایش در خواهد آمد.  

در این مستند علمیت آیت الله خویی، شاگرد پروری، تلاش ایشان در جهت حفظ حوزه نجف به عنوان میراث شیعیان و شبهه اختلاف آیت الله با امام خمینی (ره) را در قالب مستند پرتره روایت کرده است .

عوامل این مستند عبارتند از :

 تهیه کننده و کارگردان: سید مصطفی موسوی تبار، مجری طرح: مرکز رسانه ای عهد، پژوهشگر: سید مصطفی موسوی تبار، جمال اشرفی، زهره نجف زاده، فائزه نجف زاده، نویسنده: زهره نجف زاده، تدوین و صداگذاری: محسن کسایی، مدیر تولید: جمال اشرفی، تصویربردار:محسن کسایی، هادی داودآبادی، صدابردار:عرفان قاسمی، گرافیک: جاوید اکبری، گوینده متن:بهرام نوری، هماهنگی تولید: محمد حسن رادمهر

موسوی تبار پیش از این با مستند وطنم به ادیان مختلف در ایران پرداخته بود که با واکنش های مختلف از سوی هنرمندان و اهالی رسانه روبرو شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی