English

اعلام فراخوان سومین سالروز انتشار امضای کری تضمین است

در این فراخوان از آحاد ملت شریف ایران خواسته است تا عنوان مناسبی را برای نامگذاری روز اول دی ماه که سالگرد انتشار این تیتر تاریخی است، پیشنهاد دهند.

اعلام فراخوان سومین سالروز  انتشار امضای کری تضمین است

به گزارش خبرگزاری موج، این ستاد که زیرمجموعه باشگاه طنز انقلاب اسلامی آغاز به کار کرده است در این فراخوان از آحاد ملت شریف ایران خواسته است تا عنوان مناسبی را برای نامگذاری روز اول دی ماه که سالگرد انتشار این تیتر است، پیشنهاد دهند.

در این فراخوان آمده است:

اکنون، در آستانه سومین سالروز انتشار تیتر تاریخی و ماندگار روزنامه وزین شرق قرار داریم. تیتری که تاریخ روزنامه نگاری، روشنفکری، حقوق و روابط بین الملل، تجربه گرایی، مادی گری، غربزدگی و غرب پرستی را به قبل و بعد از خود تقسیم کرد. روا نیست که این داشته بزرگ جریان شبه روشنفکری و نماد هویتی جامعه غرب‌زدگان ایرانی را فراموش کرده و آن را پاس نداریم.

لذا از آحاد ملت شریف ایران که در این سالها با گوشت و پوست خود درک کرده‌اند امضای کری تضمین است دعوت می‌شود با توجه به لزوم ثبت این روز تاریخی در تقویم و حافظه ایرانیان، اسامی پیشنهادی خود را برای نامگذاری این روز بزرگ و خجسته اعلام کنند.

شماره پیامک «30004550» و همچنین آی‌دی @natanzym در همه پیام‌رسانهای داخلی و خارجی و موافق و معاند آماده دریافت نام‌های پیشنهادی شماست.»

طبق اعلام این ستاد، به پیشنهاد دهنده نام برگزیده، علاوه بر یک عدد کمپوت گلابی، هدیه نفیسی نیز اهدا خواهد شد. همچنین سایر برنامه های این ستاد در روزهای آتی اطلاع رسانی می‌شود.

روز ملی هوش، روز ملی برد-برد، روز ملی ظرافت، روز ملی خارج، روز ملی کدخدا، روز ملی خواب، روز ملی آب و صابون، روز ملی آفتاب تابان، روز ملی کلید، روز ملی تعامل، روز ملی حقوقدان، روز ملی چرخ، روز ملی کِری، روز ملی کری و کوری، روز ملی حراج، روز ملی سازش و روز ملی جوات از جمله نام‎‌هایی است که تا کنون برای نامگذاری این روز پیشنهاد شده است.

شایان ذکر است این ستاد از پذیرش پیشنهادات بی‌ادبانه معذور است و تاکنون مواردی چون روز ملی خریت، روز ملی حماقت و... رد شده و در ارزیابی و نظرسنجی نهایی نخواهند آمد.

بنابر این گزارش روزنامه شرق در تاریخ اول دی ماه1394 تیتر امضای کری تضمین است را در پاسخ به منتقدانی که احتمال خروج آمریکا از برجام را متذکر میشدند، در صفحه اول خود منتشر کرده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی