English

برنامه‌ های ویژه‌ شبکه دو سیما به مناسبت میلاد پیامبر/ قسمت جدید کلاه قرمزی شنبه پخش می شود

قسمت جدید از مجموعه کلاه قرمزی در شب میلاد مصادف با شنبه ۳ آذر، ساعت ۲۱:۱۵ پخش می شود.

برنامه‌ های ویژه‌ شبکه دو سیما به مناسبت میلاد پیامبر/ قسمت جدید کلاه قرمزی شنبه پخش می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ به مناسبت میلاد پر خیر و برکت آخرین سفیر الهى حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) علاوه بر ویژه برنامه‌های این مناسبت فرخنده قسمتی جدید از مجموعه کلاه قرمزی 97 روانه آنتن شبکه دو سیما خواهد شد.

این قسمت جدید از مجموعه «کلاه قرمزی» در شب میلاد مصادف با شنبه ۳ آذر، ساعت ۲۱:۱۵ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار دارد و بازپخش آن یکشنبه ساعت ۱۵:۰۰ و ۲۳:۰۰ خواهد بود.

همچنین عیدانه شبکه دو به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) ویژه برنامه ای است که یکشنبه ۴ آذر به صورت زنده از ساعت ۹:۳۰ با حضور مهمانان مختلف و بخش‌های متنوعی تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه ورزش از نگاه دو کاری است از گروه اجتماعی که شنبه ساعت ۲۳:۳۰ با حضور ورزشکاران، چهره‌های فرهنگی، هنری و عوامل سریال «بازی نقاب ها» به صورت یک ویژه برنامه مفرح از این شبکه روانه آنتن خواهد شد.

برنامه عصر خانواده کاری از گروه خانواده و به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی نیز که به مناسبت هفته وحدت از شهر‌های مختلف روانه آنتن می‌شود؛ به مناسبت ۱۷ ربیع الاول با حال و هوای جشن ولادت روانه آنتن خواهد شد.

افزون بر این برنامه‌های «خوش و بش»، «کام شیرین»، «نمادو» و ... نیز متناسب با حال و هوای این مناسبت مبارک و ویژه روانه آنتن خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی