English

مستند داستانی لوتوس راهی جشنواره سینمایی کینوفیلم منچستر می شود

فیلم لوتوس به کارگردانی محمدرضا وطن‌دوست برای روز چهارشنبه ۲۸ نوامبر ۷ آذر ساعت ۱۶ در منچستر برنامه‌ریزی شده است.

مستند داستانی لوتوس راهی جشنواره سینمایی کینوفیلم منچستر می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند داستانی لوتوس تنها نماینده سینمای مستند ایران در پانزدهمین جشنواره جهانی کینو فیلم منچستر در انگلستان است که از تاریخ ۲۴ نوامبر تا ۲ دسامبر ۲۰۱۸ برابر با ۳ تا ۱۱ آذرماه ۹۷ برگزار می‌شود و با ۱۱ فیلم مستند دیگر از کشورهای برزیل، آمریکا، نروژ، آلمان، هند، لهستان، انگلستان، فنلاند، کلمبیا، روسیه، کنگو و تاجیکستان رقابت می کند.

نمایش فیلم لوتوس برای روز چهارشنبه ۲۸ نوامبر ۷ آذر ساعت ۱۶ در Goodstock منچستر برنامه‌ریزی شده است.

جشنواره جهانی کینوفیلم منچستر در حوزه فیلم کوتاه و انیمیشن مستقل و هنری در شمال غربی انگلستان فعالیت دارد. این جشنواه بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود که در یکی از آنها مروری بر سینمای ایران به نام روز سینمای ایران دارد. این برنامه با نمایش یک انیمیشن بلند و ۱۵ فیلم کوتاه داستانی در روز ۲۵ نوامبر در این جشنواره برپا می‌شود.

در این مستند داستانی، زندگی پیرزنی را می‌بینیم که ۱۲ سال در انتظار مجوز ورود به جزیره نشسته است تا به دیدار تنها ساکن آن برود. 

عوامل تولید مستند لوتوس عبارتند از: نویسنده، فیلمبردار، تدوینگر و کارگردان: محمدرضا وطن‌دوست، دستیار کارگردان و تصویر: علی طالبی، صدابردار و طراح صدا: حسن مهدوی، تدوین صدا: شاهین خاکپور، گوینده متن: ربابه بخشی‌درمی، موسیقی: محمدرضا اسحاقی، تصویر هوایی: محمود حق‌بیان، هماهنگی رنگ تصاویر: علیرضا احمدی، امور فنی تصویر: سروش امیرآبادی، دستیار تدوین: علی وفایی، نورالله فتاحی، مدیر تدارکات: سعدالله ولایتی، مدیر تولید: محسن پویانفر، دستیار تهیه: سارا معیری، تهیه‌کننده: محمدرضا وطن‌دوست، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، با حمایت شهرداری ساری و مشارکت حوزه هنری مازندران، مجری طرح: موسسه فرهنگی و هنری خانه فیلم وطن‌دوست.

محمدرضا وطن‌دوست با آخرین فیلم مستند خود لِسِک در بخش مسابقه ملی دوازدهمین دوره جشنواره جهانی سینماحقیقت و نهمین دوره جایزه شهید آوینی حضور خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی