English

حمید بهروزی در گفتگو با خبرگزاری موج:

آثار برگزیده اجلاس فناوری رسانه به مرحله اجرا نزدیک می شوند

حمید بهروزی گفت: 37 طرح و ایده برتر که در مرحله پایانی داوری طرح های ارائه شده انتخاب شده اند ، با حمایت معاونت توسعه و فن آوری رسانه صدا و سیما به مرحله اجرا نزدیک می شوند .

آثار  برگزیده اجلاس فناوری رسانه به مرحله اجرا نزدیک می شوند

حمید بهروزی مدیر کل تحقیقات و جهاد خودکفایی سازمان صدا و سیما و دبیر کمیته طرح‌ها و ایده‌های پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه در گفتگو با خبرگزاری موج  گفت: در مجموع 118 طرح و 43 ایده خلاقانه به دبیرخانه این اجلاس ارائه شده است که در کمیته های مختلف تاسیسات تلویزیونی، رادیویی، رسانه ای نوین و فناوری اطلاعات، سیگنال رسانی، صدا و تصویر و مدیریت آن بررسی شده؛ که در نهایت 37 طرح در قالب 11 طرح ممتاز، 26 طرح ممتاز و 10 ایده برتر انتخاب و آماده معرفی در پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه شدند.

حرکت همگام با برودکسترهای بزرگ جهانی یکی از اهداف اصلی معاونت توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما است. فراهم کردن فرصت های رشد و توسعه علوم و فناوری های نوین برای علاقه مندان و متخصصان حوزه برودکست – برودبند در قالب نشست هایی چون اجلاس فناوری رسانه بخشی از  این اهداف است تا ارائه کنندگان ایده ها و طرح های خلاقانه فرصت مناسبی برای بروز خلاقیت های خود داشته باشند. استقبال خوب ارائه کنندگان این طرح ها از فراخوان این همایش تخصصی نشان داد برگزار کنندگان 14 دوره اجلاس فناوری رسانه در صدا و سیما به اهدافشان برای ترغیب محققان و مبتکران به ارائه طرح های نوین موفق بوده است. پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه با حضور متخصصان داخلی و خارجی 28 تا 30 آذر در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه