English

آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز/انتقاد های گسترده از بازیگر نقش ساره یوسف

آن ماری سلامه بازیگری لبنانی است که در سریال حوالی پائیز به کارگردانی حسین نمازی در نقش ساره، یک دختر عرب سعودی بازی می کند.

آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز/انتقاد های گسترده از بازیگر نقش ساره یوسف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آن ماری سلامه بازیگر لبنانی نقش ساره یوسف در سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی است که این روز های در حال پخش از شبکه سه سیما می باشد.

آن ماری سلامه بازیگر 28 ساله که در روستای فاریا، کشور لبنان بدنیا آمده است، دوره های بازیگری را در موسسه هنرهای زیبا گذرانده و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی می باشد.

بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز بازیگری را از موسسه هنری و با تئاتر شروع  کرد سپس بصورت جدی فعالیت خود را بعنوان دستیار کارگردان در سینمای لبنان آغاز کرد.

شهرت آن ماری سلامه به خاطر ایفای نقش در سریال ریشه ها بود. سریال ریشه ها محصول مشترک لبنان و مصر بود که در سال ۲۰۱۳ به عنوان سریالی نسبتا طولانی در ۶۰ قسمت پخش شد.

آن ماری سلامه 4

بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز فعالیت هنریش را اولین بار با فیلم سینمایی راه حل شروع کرد و سپس در فیلم دیوانه لیلا و سارا بازی کرد.

آن ماری سلامه در اولین تجربه بازیگری برای سینمای ایران در فیلم آوازهای سرزمین من که محصول مشترک ایران و لبنان  در سال 2014 به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی جلوی دوربین رفت و در دومین تجربه خود در سال 2018 – 97 بعنوان بازیگر سریال حوالی پاییز وارد قاب تلویزیون ایران شد.

حسین نمازی کارگردان سریال حوالی پاییز با انتشار ویدئویی از مصاحبه آن ماری سلامه درباره نحوه انتخاب این بازیگر برای بازی در سریال حوالی پاییز نوشت: یه توضیح باید بدم درباره انتخاب این بازیگر. میدونم که ذهن خیلی ها رو مشغول کرده. ما نیاز به یک بازیگر خانم داشتیم که چند مشخصه داشته باشه.

اول اینکه عربی رو بخوبی بلد باشه. دوم اینکه فارسی رو بتونه طوری صحبت کنه که مخاطب باورش بشه فارسی رو خوب بلد نیست و اساسا ایرانی نیست. سوم اینکه انگلیسی و فرانسه رو بتونه خوب صحبت کنه. تو ایران خیلی تست زدم اما مشکل اساسی این بود که همه شون چون تو ایران زندگی کرده بودن ، فارسی رو خوب صحبت می کردن و وقتی میخاستن ادای این رو در بیارن که فارسی بلد نیستن ، خیلی تصنعی می شد. باید اضافه کنم که این خانم مسلمان نیست.

آن ماری سلامه 5

آن ماری سلامه در این سریال نقش یک دختر عربستانی را بازی می کند که در دوران دانشجویی در ایران بوده اما به دلیل اعتقادات سرسخت و مخالف دانشجویان ایرانی ناچار به عربستان باز میگردد. اما بعد از گذشت چند سال به ایران باز می گردد و با نزدیک شدن به دوست قدیمی خود اتفاقات جالبی را رقم میزند.

بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز در خصوص صحبت کردن با زبان فارسی گفت: زبان فارسی زبان مادری من نیست. پس از انتخاب برای بازی در این نقش و سفر به ایران، از صفر شروع کردم و چیزی به جز سلام و علیک نمی دانستم.

بعضی اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می گرفتم که جمله فارسی را به من بگویند و من پس از آنها تکرار و احساساتم را به آن اضافه می کردم.

علی رغم این مشکلات با پیشرفت فیلمبرداری، کم کم زبان فارسی برای من آسان تر شد و از فیلمبرداری بیشتر لذت بردم. اما مسئولیت و فشار روی من بیشتر شده بود.

آن ماری سلامه 3

چالش خیلی بزرگی بود و سختی ها شروع شد، چون از سر صحنه که برمی گشتم می بایست سکانس های فردا را حفظ و تمرین می کردم. اما برخی اوقات، بدلیل آنکه سر صحنه یکباره تصمیم گرفته می شد که یک سکانس که قبلا تمرین نکرده بودم را ضبط کنند، کار برای من سخت تر می شد.

عکس های بی حجاب آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره یوسف در سریال حوالی پاییز بازتاب زیادی در شبکه های مجازی داشته است و با انتقاد های گسترده ای رو به رو شده است.

بسیاری از کاربران شبکه های مجازی به سراغ عکس ها، فیلم ها و سوابق این بازیگر رفته و آن را منتشر کردند به همین خاطر وی بخاطر کم کردن اثرات انتشار عکس های خود، اکانت اینستاگرامش را خصوصی کرده است.

آن ماری سلامه 1

کلیپی از این بازیگر به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که او را در یک برنامه شاد در حال رقص و آواز است که برای مخاطبین ایرانی که عادت ندارند بازیگران سریال های تلویزیونی را در چنین حالاتی مشاهده کنند غیر عادی بود.

آن ماری سلامه در سال 2017 مورد حمله و آزار جنسی سرایدار سوری آپارتمانش قرار گرفت.

بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز خودش ماجرا را اینگونه بیان کرد: در سوریه در خانه ای اقامت داشتم که سرایدار آن با کلید وارد خانه میشود و سعی میکند تا به زور او را مورد تجاوز قرار دهد اما با تلاش ماری سلامه و داد و فریادهایش وی متواری میشود ماری سلامه این خبر را رسانه ای میکند تا این امر درس و عبرتی برای متجاوزان شود و خانواده ها هم یاد بگیرند در برابر جرم های این چنینی سکوت نکنند. با منتشر شدن این خبر پلیس توانست مرد سوریه ای را که فراری شده بود دستگیر کند.

آن ماری سلامه

وی پس از دستگیری اظهار پشیمانی کرد و به زندان افتاد. پس از اینکه جزئیات این خبر رسانه ای شد ، هزاران کاربر به صفحه شخصی او مراجعه کردند و حرکت او را شجاعانه خواندند و او را تحسین کردند.

از جمله آثار هنری وی میتوان به پنهان پنهان، آخرین اخبار، بدون عشق ، عشق قدیمی ،شوالیه رویاها و ... اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مریم

    سلام.شما میدونید اسم مدل چادری که ماریه سلامه در فیلم حوالی پاییز میپوشید چی بود؟؟

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه