English

کارگردان پیشونی سفید۲ مطرح کرد:

قسمت سوم فیلم پیشونی سفید آماده شده/بچه های ما عادت به تماشای فیلم در سینما ندارند

سومین اکران مردمی فیلم سینمایی پیشونی سفید 2 با حضور سید جواد هاشمی کارگردان ،امیر غفار منش ،هومن حاج عبدالهی ،امیر رضا احمدی بازیگران فیلم و سایر عوامل شب گذشته سه شنبه 22 اذر در پردیشس سینمایی زندگی برگزار شد.

قسمت سوم فیلم پیشونی سفید آماده شده/بچه های ما عادت به تماشای فیلم در سینما ندارند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مشاور امور رسانه ای فیلم، سید جواد هاشمی تهیه کننده و کارگردان فیلم پیشونی سفید 2 با تشکر از حمایت مخاطبان از فیلمهای کودک گفت : من و همه بازیگران و عوامل فیلم این فیلم را باهمه کاستی ها و اشکالاتی که دارد فقط به خاطر  عشق و علاقه ای که به بچه ها داریم   ساختیم  البته  تلاش کردیم که به علائق  بزرگترها نیز توجه کنیم برای اینکه بزرگترها دست کودکان خود را بگیرند و به سینما بیایند.

 وی ادامه داد : متاسفانه ما بچه های خود را عادت ندادیم که  به تماشای فیلم در سینما بنشینند و پدر و مادرها نیز عادت نکردند که کودکان و نوجوانان خود را به سینما بیاورند؛ البته در این مسئله مقصر اصلی مسئولان هستندکه از ساخت فیلمهای کودکان  و نوجوانان به اندازه کافی حمایت نمی کنند و شاید دلیل اصلی آن این است که خودشان بچه ندارند و یا بچه هایشان بزرگ شده اند.

 هاشمی افزود : قسمت سوم فیلم پیشونی سفید آماده شده و در مرحله تصحیح رنگ و ساخت موسیقی است و فیلم دیگری هم ساختم به نام تورنادو که برای کودکان است و من قول دادم تا ابد و تا وقتی زنده هستم برای بچه ها فیلم بسازم.

 امیر غفار منش  و هومن حاج عبدالهی نیز که در مراسم حضور داشتند ار تماشای فیلم پیشونی سفید 2  توسط مخاطبان تشکر کردند و وعده دادند که قسمت سوم فیلم پیشونی سفید از قسمت دوم جذابتر است.

 فیلم سینمایی پیشونی سفید 2 به کارگردان سید جواد هاشمی هم اکنون در سینماهای سرار کشور در حال اکران است و فروش ان به بیش از 2 میلیارد تومان رسیده و تعداد سینماهای آن به 130 سالن افزایش پیدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه