English

دوازدهمین دوره آموزشی آل‌جلال؛

فراخوان ثبت نام داستان نویسی برای علاقه مندان این هنر

فراخوان ثبت نام داستان نویسی برای علاقه مندان این هنر تا 30 آبان فرصت دارند که برای ثبت نام اقدام کنند.

فراخوان ثبت نام داستان نویسی برای علاقه مندان این هنر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی، علاقمندان به داستان‌نویسی میتوانند برای ثبت‌نام در دوازدهمین دوره متمرکز آموزش داستان‌نویسی آل‌جلال شرکت کنند.

در متن این فراخوان آمده:

از همه علاقمندان به داستان‌نویسی دعوت می‌شود در دوازدهمین دوره آموزشی آل‌جلال که به مدّت سه روز در نیمه‌دوم آذر‍‌ماه در تهران برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.

علاقمندان می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه 30 آبان به نشانی jalal97.adabiatirani.com  مراجعه نموده و با تکمیل برگه ثبت‌نام و ارسال یک داستان کوتاه 500 تا 2000 کلمه‌ای برای شرکت در این دوره آموزشی اعلام آمادگی کنند.

به دلیل محدودیت در تعداد شرکت‌کنندگان، آثار ارسالی توسط کارشناسان بنیاد بررسی شده و منتخبان برای حضور در دوره پذیرش خواهند شد. 

ثبت‌نام فقط از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات و جزییات بیشتر، شماره تلفن ۸۸۳۲۲۳۹۹ داخلی ۲۰۱ در ساعت اداری پاسخگو خواهد بود.

گفتنی است، بنیاد شعر و ادبیات داستانی طی چهار سال گذشته، یازده دوره سه‌روزه آموزش داستان‌نویسی آل جلال در شهرهای تهران، مشهد، پارس‌آبادمغان و بیش از سی کارگاه یک روزه در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است که شرکت‌کنندگان این دوره‌ها توانسته‌اند به هشت دوره پیشرفته داستان کوتاه و رمان راه پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه