English

داستانک هایی به قلم حامد سلیمان زاده

رونمایی کتاب هذیان های روزانه یک مرد خفته با حضور مجید برزگر

کتاب هذیان های روزانه یک مرد خفته، نوشته حامد سلیمان زاده نویسنده و پژوهشگر سینما توسط انتشارات دیبایه منتشر شد.

رونمایی کتاب هذیان های روزانه یک مرد خفته با حضور مجید برزگر

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با انتشار کتاب هذیان های روزانه یک مرد خفته نوشته حامد سلیمان زاده، مراسم رونمایی این کتاب در شهر کتاب ابن سینا برگزار می شود و مجید برزگر نویسنده و کارگردان سینما مهمان ویژه این مراسم است.

مراسم رونمایی از کتاب هذیان های روزانه یک مرد خفته دوشنبه 14 آبان ساعت 18 در شهر کتاب ابن سینا واقع در شهرک غرب، ابتدای بلوار ایران زمین شمالی، روبه روی بیمارستان بهمن برگزار می شود.

این کتاب شامل ۱۰۰ یادداشت روزانه است که در قالب داستانک های مینیمالیستی و تصویرگرا نوشته شده است. مقدمه این کتاب را شهرام مکری نویسنده و کارگردان سینما نوشته که در این مقدمه آمده است: این کتاب را نمونه ای از تاثیر جهان سینما بر ادبیات می بینم. فکر می کنم خواندنش برای دانشجویان فیلمنامه نویسی و علاقه مندان به داستان کوتاه بسیار جذاب باشد.

حامد سلیمان زاده مدرس دانشگاه و نویسنده، کارگردان و منتقد سینما و تئاتر است که در کارنامه خود مدیریت بین الملل جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را دارد. کتاب های اکترونیکی منتشر شده قبلی وی نقض گفتمان دیالکتیک در درام مدرن و پست مدرن توسط نشر نور و نگاهی اجمالی به تاریخ سینمای فرانسه که به زبان انگلیسی نوشته شده و توسط انتشارات لمبرت منتشر شده، است.

وی داور فستیوال های بین المللی زیرو پلاس روسیه و دیتایاتکو اکراین بوده و در حال حاضر عضو انجمن فیلم کوتاه ایران و خانه سینما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه