English

در رواق هنر فرهنگستان هنر برگزار می‌شود:

حماسه حسینی در آیینه خیال

کارگاه نقاشی قهوه‌خانه‌ای «حماسه حسینی در آیینه خیال» در رواق هنر فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

حماسه حسینی در آیینه خیال

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، هم‌زمان با ایام اربعین حسینی معاونت علمی و پژوهشی فرهنگستان هنر در نظر دارد، کارگاه «حماسه حسینی در آیینه خیال» را با حضور اساتید نقاشی خیالی‌نگاری(قهوه‌خانه‌ای) و هنرمندان علاقه‌مند  به مدت پنج روز در رواق هنر برگزار کند.

در این ورکشاپ هنری استاد محمدرضا پور فرزانه، استاد عبدالله رحیمی، استاد محمدرضا حسینی، مصطفی محب اسلام، زهرا دستمالچی، شقایق فراهانی و مهدی طالعی‌نیا از ادامه دهندگان مکتب نقاشی قهوه‌خانه‌ای به خلق اثر با مضامین قیام عاشورا و اربعین حسینی و مفاهیم دینی و مذهبی می‌پردازند.

کارگاه حماسه حسینی در آیینه خیال از چهارشنبه 2 آبان ساعت 9 صبح آغار به کار می‌کند و اساتید به طراحی، زیر‌سازی اثر، رنگ‌آمیزی، پرداز و...یک تابلوی هنری می‌‌پردازند و علاقه‌مندان می‌توانند از نزدیک  با مراحل خلق اثر آشنا شوند.

کارگاه نقاشی قهوه‌خانه‌ای حماسه حسینی در آیینه خیال

این کارگاه از 2 تا 7 آبان در رواق هنر واقع در خیابان ولی‌عصر، قبل از تقاطع خیابان آیت الله طالقانی، پلاک 1552 برگزار می‌شود و هر روز  به جز جمعه، از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 17 در رواق هنر پذیرای علاقه مندان است.

شایان ذکر است با آغاز برگزاری کارگاه نقاشی قهوه‌خانه‌ای حماسه حسینی در آیینه خیال درهای رواق هنر فرهنگستان هنر به روی علاقه‌مندان گشوده می‌شود و پس از آن نیز، رواق هنر همه روزه پذیرای هنرمندان و شهروندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه