English

گلایه سید جواد هاشمی از رییس سازمان سینمایی/ یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرمایید

سید جواد هاشمی کارگردان فیلم پیشونی سفید ۲ به دلیل حمایت نکردن از فیلم های کودک از رییس سازمان سینمایی گلایه کرد.

گلایه سید جواد هاشمی از رییس سازمان سینمایی/ یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرمایید

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، سید جواد هاشمی تهیه کننده و کارگردان فیلم پیشونی سفید ۲ طی یادداشتی به محمدمهدی حیدریان، رییس سازمان سینمایی از وضعیت اکران فیلم های کودک در سینماها گلایه کرد.

متن یادداشت به شرح زیر است :

«ریاست محترم سازمان سینمایی

سلام

چند سالی است تلاش می کنم با بضاعت اندکم و البته با حمایت معنوی دوستانی چون علیرضا تابش، ابراهیم داروغه زاده  و ... برای کودکان و نوجوان سرزمینم فیلم بسازم.

فکر نمی‌کنم تاکنون درگیر جذب سرمایه برای تولید مخصوصا در حوزه کودک و نوجوان شده باشید و اگر اشتباه می کنم پس خوب درک می کنید که چقدر سخت است تهیه فیلمی بدون حمایت مالی از نهادهایی که سال ها است ادعا می کنند کودکان و نوجوانان مهم هستند.

حالا که بسیار طاقت فرسا و سخت فیلمی ساختم که با اقبال فراوان تماشاگران روبرو شده است، آن هم در محرم و صفر و در منگنه اکران ۶ فیلم کمدی دیگر، انتظار داشتم از سمت سازمان تحت مدیریت شما حمایت شوم و حداقل اگر به سانس های فیلم اضافه نمی کنند از آن کم نکنند.

«پیشونی سفید ۲» فیلم خانواده است اما هم اکنون که در هفته اول جزو ۷ فیلم پرفروش اعلام شده است به ندرت پس از ساعت ۱۹ سانسی در سینما دارد و تمام سانس های مناسب شب به سینمای پرقدرت که از همه جا حمایت مالی می شوند اختصاص یافته، خواهشمندم یا ادعا نفرمایید یا عمل بفرمایید.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه