English

دیدار صالحی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار کرد و افزود: گلستان نمادی شفاف از وحدت مذاهب و اقوام ایرانی است.

دیدار صالحی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سید عباس صالحی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: گلستان نمادی شفاف از وحدت مذاهب و اقوام ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال سفرهای منظم به استان‌ها هستیم که برنامه‌های مدونی را در حوزه فرهنگ و هنر در نظر بگیریم که سفر به استان گلستان سفر دهم ما محسوب می شود.

سیدعباس صالحی ادامه داد : استان گلستان با ویژگی‌های متعددی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هست و سابقه تاریخی و علمی و تمدنی این استان فاخر و برجسته است.

وی اضافه کرد: فضای ایران کوچک در استان گلستان نشان دهنده وحدت مثال‌زدنی مردم این استان است که در فضای داخلی و خارجی کشور این استان را دارای اهمیت می‌کند.

صالحی با اشاره به اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از بانوان انتخاب شده است بیان کرد: در برخی از استان‌ها سپردن این مسوولیت به حوزه بانوان انجام شده و در برخی از استان‌ها در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم از توان مدیریتی بانوان در راستای توسعه کشور استفاده کنیم.

وی افزود: توجه به زیرساخت های فرهنگی روند توسعه پایدار استان ها را سرعت می بخشد و حضور بانوان توانمند در عرصه مدیرتی کشور جریان توسعه اجتماعی را فعال می کند.

وی در پایان از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در گلستان به خاطر حمایت از حوزه فرهنگ و ارشاد تقدیر کرد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نیز در این دیدار اظهار کرد: یکی از نمونه‌های مهم فرهنگ‌سازی رفتار است و رفتار می‌تواند بهترین کاربرد و راهکار فرهنگ‌سازی در جامعه باشد.

وی ادامه داد: ائمه همه را به رفتار پسندیده و خوب توصیه می‌کنند و اگرچه مسوولان رفتار خوبی داشته باشند خوبی آن به مردم هم بازگشت خواهد داشت و اگر مسوولان و افراد برجسته رفتارهای نامناسبی داشته باشند بدی آن به مردم هم باز خواهد گشت پس نشان می‌دهد رفتار بهترین راهکار فرهنگ‌سازی است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه استاندار گلستان دلسوزانه در حال تلاش هستند و این رفتارها می‌تواند فرهنگ‌ساز باشد، تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار فرهنگی را بر عهده دارد و از طریق فرهنگ‌سازی می‌تواند بهترین خدمت را به مردم داشته باشد.

نورمفیدی گفت: رفتارها، تلاش‌ها و خدمت‌های مدیران را، همه باید ببینند و احساس کنند خادمانشان دلسوزانه در حال تلاش هستند.

سیدمناف هاشمی استاندار گلستان نیز این دیدار اظهار کرد: انتصاب یکی از بانوان به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان ازاهمیت نقش آفرینی بانوان در جامعه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی