English

چهل ستون تولید می شود/ تجلیل از چهره های قرآنی در یک برنامه تلویزیونی

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از تولید برنامه ای برای تجلیل از چهره های قرآنی خبر داد.

چهل ستون تولید می شود/ تجلیل از چهره های قرآنی در یک برنامه تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، دستور دهمین جلسه شورای اندیشه ورزی شبکه قرآن و معارف سیما آموزش عمومی قرآن کریم بود که با حضور اعضای این شورا و استادان آموزش قرآن در محل ساختمان این شبکه به بحث و بررسی گذاشته شد.

در ابتدای این جلسه محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، قدردانی و تجلیل از فعالان حوزه قرآن را از اقدامات مهم دانست و گفت: برنامه ای در این راستا و با محوریت معرفی و تجلیل از چهره های ماندگار این حوزه تحت عنوان چهل ستون تولید و پخش می شود.

در ادامه این جلسه مهدی سیف مدرس و مولف کتاب های آموزشی قرآن به تولید برنامه های آموزشی آسان اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثریت مخاطبان این شبکه عموم مردم هستند، می بایست برنامه ها به صورتی ساخته شود که قابل فهم باشد.

مسعود وکیل از دیگر مدرسان قرآن کریم نیز عنوان کرد : لازم است از استادان فن قرآن به جهت شناسایی میزان سطح مورد نیاز آموزشی آحاد مردم نظرخواهی کرد تا هدف مشخص و سپس برنامه سازی در این حوزه انجام شود.

اهتمام به فهم زبان قرآن از مواردی بود که حجت الاسلام حشمتی نیز بر آن تاکید و بیان کرد: انتقال معانی قرآن به صورت هنرمندانه و القای آن به بیننده از جمله کارهایی است که شبکه قرآن و معارف سیما می تواند به صورت ویژه به آن بپردازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه