English

عرضه جدیدترین آثار سینمایی کانون در بازار فیلم بوسان

۲ اثر بلند سینمایی و ۵ فیلم پویانمایی تولیدی یک سال اخیر امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سیزدهمین بازار آسیایی فیلم بوسان کره جنوبی عرضه شده است.

عرضه جدیدترین آثار سینمایی کانون در بازار فیلم بوسان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در بازار بین‌المللی فیلم بوسان، ۲ فیلم «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی عباس و «ضربه فنی» اثر غلامرضا رمضانی آثار بلند سینمایی کانون است که در این دوره عرضه شده است.

همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پنج انیمیشن کوتاه «گرگم و گله می‌برم» اثر امیرهوشنگ معین، «زری‌زری کاکل زری» به کارگردانی مهین جواهریان، «ماهیگیر و بهار» سیدحسن سلطانی، «شب ترسناک لومو» اثر ساره شفیعی‌پور و «ای کاش یک برادر داشتم» ناهید شمس‌دوست را در بازار آسیایی فیلم بوسان کره جنوبی معرفی و عرضه کرده است.

سیزدهمین بازار آسیایی فیلم بوسان در حاشیه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان از ۱۴ تا ۱۹ مهر ۱۳۹۷ همزمان با ۶ تا ۹ اکتبر ۲۰۱۸ به منظور گفتگو و داد و ستد  فیلم های بلند و کوتاه اعم از سینمایی، انیمیشن و مستند در ساختمان اصلی بکس‌کو محل نمایشگاهی شهر بوسان کره‌ جنوبی برپا شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه